WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 8. elokuuta 2009

Suuri muodonmuutos minussa

"Uusi aikakausi tuntuu minussa sisäisesti. Tunnekehossani on meneillään suuri muodonmuutos. Olen työstämässä tunnekehoani hienommaksi. Otan vastuun omista tunnetiloistani tutkimalla niitä. En hae ongelmieni syitä ulkopuolisesta maailmasta, vaan etsin niitä sisältäni. Otan vastuuta omasta energiastani. Otan vastuun kaikesta mitä sisälläni on, pystyn tiedostamaan tukkeutuneita tunnetiloja ja muuntamaan niitä. Työstän nyt tätä.


Uudella aikakaudella tunnekehoni asettuu paikalleen. Tulen elämään paljon INTUITIIVISEMMALLA tavalla kuin mihin olen tottunut. Sydämessäni tulee olemaan RAUHA ja LEVOLLISUUS. Kaipaan sellaista tiedostamisen tilaa, jossa tiedän, että KAIKKI ON HYVIN, että voin olla JUURI SE JOKA OLEN. Se energia on täysin minun ulottuvilla. Minun on avattava PORTTI ottaakseni vastaan sen jumalallisen energian sieluuni.


Tunnen HILJAISUUDEN SYDÄMESSÄNI, tunnen sen sisäisen tilan, joka sallii minun vapauttaa vanhat energiat ja tehdä tilaa uudelle.


Olen työstämässä loppuun elämien kiertokulkua, jota on hallinnut sisäinen kamppailu VALON ja PIMEYDEN välillä, itseni tiedostamisen sekä vallan, pelon ja tietämättömyyden ILLUUSIOIDEN välillä. Katson sieluni syvyyksiin ja löydän sieltä VALON, jumalallisen VALON LIEKKI.


Uskon hiljaiseen, rauhalliseen ja selkeään sydämen ääneen ja tiedostan, etten ole yksin".

pohdintaani

Ei kommentteja: