WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 15. elokuuta 2009

Valmistaudun vuoteen 2012



"Korkeampi tietoisuus lähettää valoa maapallolle, piste.

Haluan kohottaa värähtelyäni tällä planeetalla, kantaa maapallon valoa. Välitän valoani vuorovaikutuksen ja normaalin sosiaalisen elämän kautta. Olen. Haluan pitää sitä valoa, mitä tulin pitämään.

"Olen valmis tulemaan moniulotteiseksi, raottamaan verhoa tietämättä miksi ja miten. Olen täysin avoin tuntemaan, kun käsi toiselta puolelta tulee tarttumaan omaani. Olen valmis koskettamaan Alkulähteen (Jumalan) kasvoja. Se ei ole vaikeaa, koska ne olen minä. Siinä on Rauha".

Valmistaudun vuoteen 2012 - en tuomiopäivään, vaan siihen hämmästyttävään totuuteen, minkä ovat antaneet minulle ne muinaiset ihmiset, jotka ovat kaivertaneet tämän jopa kallioon. (Mayojen kalliopiirrokset).

En halua pelätä vaan löytää totuuden. Katson lähdettä, jonka Mayat antoivat. He sanoivat, että on kyse erittäin korkean energian ja sellaisen ajan alusta, jolloin ihmistietoisuus voi todella muuttua.

Kristalliverkko luotiin noin vuonna 2002 kantamaan ihmistietoisuuden vaihdosta ja luomaan tosiaikainen muutos. Se on ennalta näkemättömän Harmonisen yhdentymismuutoksen (1987) tuote ja yksi syy siihen, että tunnen niin paljon muutoksia hyvin lyhyessä ajassa".

pohdintaani





Ei kommentteja: