WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Valotyöntekijä

"Jumalan kasvojen koskettamiseen tarvitaan kolme asennetta ja ne tulee yhdistää: moniulotteinen ymmärrys, perheen oivaltaminen ja myötätuntoinen henki.

Olen osa Jumalan perhettä, olen osa kokonaisuutta.

Lineraalinen ajatuksiltaan ( suora lanka)
Moniulotteinen ajatuksiltaan (lanka ympyräksi)

Luoja haluaa tulla löydetyksi eikä Luoja välitä siitä, miten pääsen tuohon jälleentapaamistilaan. Olen osa kaikkien asioiden Kosmista Älykkyyttä.

Kosmiset energiasäikeet, jotka yhdistävät meidät kaikki.

"Rakas Henki, kerro minulle, mitä minun tarvitsee tietää. Minä olen valmis muistamaan". Enkelit riemuitsevat kun he saavat tämän viestini: " Voinko tulla kotiin?"

Olen tavannut ihanan ihmisen. Hänen säikeensä koskettavat minua, ja ne ovat Jumalan rakkautta. Ne ovat myötätuntoisia, kutsuvia säikeitä, ja ne puhuvat minun DNA:lleni. Hän on intuitiivinen ja tasapainoinen, ja hän tietää kuka minä olen. Hän tietää mitä minä tarvitsen. Hän tietää hyvin paljon, koska hänen säikeensä ovat ulkona. Hänen DNA:nsa on aktivoitu, ja se herättää huomiota. Hän on tällä maapallolla ja näyttää siltä, että yksi jalka on yhdessä ulottuvuudessa ja toinen jalka toisessa. Hänen kehonsa solutkin tietävät sen. Ne kaikki tietävät sen. Hänen säikeensä ovat ulkona. Intuitiivisesti hän tietää, mihin lähettää valoa. Hän tietää kaiken Kosmisesta Älykkyydestä. Se on LÄHDE, energialampi, johon voin sukeltaa, ja jonka osa minä voin olla, VOIMA, joka tietää kaiken kaikesta.

Hän käsitteli oman kaksinaisuutensa kauan sitten ja laittoi sen takapenkille. Se on takapenkillä ärsyttämässä häntä mutta ei koskaan ohjaksissa. Pelko alkaa tulla vatsasta tai matalasta energiasta ja hän tulkitsee sen... laittaa takapenkille. Hän tietää kaiken kaksinaisuudesta. Hän on nimittäin tasapainossa ja intuitiivinen. Hän sanoo joka päivä itselleen: " Minä olen riittävä. Tämä sopii minun sielulleni. Jos yksin oleminen on tieni, tulen tekemään työni yksin. Kiitos Jumalalle, minä olen, kuka olen. Minä olen, mitä olen. Ja minä tarvitsen ainoastaan sen, mitä minä olen".

Hän on rakastunut Jumalaan, hän on Valotyöntekijä! Hän ei ole koskaan yksin, koska Jumalan käsi on hänen kädessään eikä koskaan irti päästä"......

pohdintaani

Ei kommentteja: