WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 12. lokakuuta 2009

Maailmankaikkeuden älykkyys

Rukoukseni

Istun Jumalan edessä ja sanon:" Minä yhdistyn Korkeampaan itseeni. Kerro minulle, mitä minun tarvitsee tietää. Minä istun tässä ja olen valmis."

Sitten vetäydyn tilanteesta!


Kvattiälykkyys menee niihin paikkoihin kehossani, jotka tarvitsevat sitä. Kvattiälykkyys tarkoittaa, että olen yhteydessä Jumalaan.


Meditointi

Sanon: " Rakas Henki, aseta minut siihen, mitä tarvitsen. Rakas Henki, anna minulle viisautta luoda sitä, mitä tarvitsen. Anna minulle rauha siitä, että se on saatu aikaan ja minä vain istun tässä rakastettavana."


Minä kehitän Valoa, ilman ennakko-odotuksia jos tiedän jotain tapahtuvan ja haluan lähettää sinne Valoa auttamaan, en saa lähettää ratkaisua! En saa lähettää sitä, mitä minä haluan tapahtuvan. Lähetän vain Valoa. Minun on totuteltava ymmärtämään se, että minulla on vain Valoa. Sillä on "kosmista älykkyyttä" , joka tietää, mitä tehdä.


Minä lähetän Valoa paikkaan pimeydessä, ja kuka tahansa siellä oleva voi nähdä paremmin. Ja silloin kun hän näkee paremmin vapaasti valiten, hän voi valita asioita, joita minä olen auttanut Valollani valaisemaan!


Tämä on Valon lähettämisen rehellisyyttä ja se pätee myös kanssaluomiseen. Minun energiani on täydellistä kaikille ympärilläni oleville silloin, kun minä kanssaluon antaen puhtaan tahdonimaisun.


Silloin kun rukoilen toisen puolesta, en saa liittää siihen tavoiteohjelmaa. Minun on vain kuviteltava rukoukseni lopputulos. Jos rukoilen jonkun sairaana olevan terveyden puolesta, näen hänet mielessäni onnellisena ilman sairautta. En kuvittele, miten se tehdään, en kerro Jumalalle, mitä tehdä, näen vain lopputuloksen.

Ei kommentteja: