WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 12. lokakuuta 2009

Ole Jumalatar

Olen Jumalattaren rakastettu
Minun jokainen hengenvetoni
on hänen hengitystään
Minun suonissani virtaa hänen elinvoimansa

Siunatut ovat hänen jalkansa
joilla vaellan polkuani
Hänen ovat voittoni ja nautintoni
Minun käteni ovat hänen kätensä,
ja yhtälailla kun olen hän,
olen myös Jumala.

Minä loin Maailmankaikkeuden
aikojen alussa.
Minun ei tarvitse polvistua kenenkään edessä
Minun kehoni on Jumalattaren ruumis,
jonka pinnalla helmeilevä hiki kimaltaatähdissä

Kyyneleeni ja intohimoni hetket
ovat hänen lahjojaan;
niiden kautta hän elää minussa.

Lähde: Francesca De Grandis Be a Goddess
 lue myös kanavointi
JumalatarAlkemiaa 

Ei kommentteja: