WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Todellinen tieto ja viisaus tulevat - kun on mihin tulla!

"Sielu on minun kuolematon olemukseni ja persoonallisuus heijastaa aina sieluni
kehitysastetta. Sieluni olemus on Valo ja Rakkaus. Mitä syvempi yhteys minulla on sieluuni, sitä voimakkaampaa on ympärilläni levittyvä näkymätön säteily.

Luonteeni on kohtaloni.

Luonteeni on tärkein taideteokseni. Voin kasvattaa luonnettani tahdonvoimani, rakkauteni ja älyni avulla jokapäiväisen elämän tilanteissa. Itsekuri on erittäin tärkeä tekijä henkisen kehitykseni Tiellä. Itsekuri on yhdistettävissä luovuuteeni.

Henkisen Tien Pilarit voidaan nähdä kolmiona, jonka sivut ovat Fyysisen, Emotionaalisen ja Mentaalisen tai toisin sanoen Tahdon, Tunteen ja Ajatuksen kolminaisuus.

Tunne-elämäni on tavattoman tärkeä osa minua itseäni. Henkisellä Tiellä minun on tärkeää oppia hallitsemaan, laadullistamaan niitä ja ohjautumaan jatkuvasti yhä voimakkaammin kohti pyytteetöntä Rakkautta, Kristus - Rakkautta, tunteen korkeinta ilmaisua tällä planeetalla. Tunteitteni tyyssija on Astraalikehossani. Kaikki minun tunnereaktioni saavat alkunsa tässä heinokehossani ja vaikuttavat ensisijaisesti siihen. Positiiviset tunteeni tervehdyttävät Astraalikehoani, kun taas kielteiset tunteeni heikentävät sitä, tuovat terveysongelmia ja aiheuttavat ikääntymistä.

Tärkeä lainalaisuus!

Mitä vastustan, sitä voimistan!
Mitä halveksin, sitä vedän itseeni!

Mitä piirteitä ja ominaisuuksia ihailen ja kunnioitan muissa, niitä voimistan itsessäni!

"Vihollisten" rakastaminen

Ainoa tapa riisua ns. vastustaja aseista on Rakastaa tätä. Silloin vastapuoli jää ilman sitä Astraalista Energiaa, jota viha kantaa mukanaan. Ilman kielteistä palautetta vihamielisyys katoaa ravinnon puutteen takia.

Tässä on Avain Jeesus Kristuksen sanoihin: " Rakastakaa vihollisianne ".

Rakkaus lämmittää, eheyttää ja tervehdyttää tunnekehoani. Esimerkiksi aito Anteeksiantaminen voi tehdä suorastaan ihmeitä terveydelleni.

Kehoni ja tunteitteni hallitseminen on mielen hallitsemisen välttämätön edellytys.
Ulkoisten aistieni hiljentäminen on edellytys sisäisten aistieni ja voimieni heräämiselle ja kehittymiselle. Vasta sydämeni syvässä hiljaisuudessa voin kuulla Jumalan Äänen.

Meditaatio on matka omaan sisäavaruuteeni, oman tietoisuuteni lähteille.

MINÄ EN OLE AJATUKSENI!

Minun mentaaliset kykyni ovat pelkästään käytössäni olevia työkaluja - eivät tässä sen kummempia kuin esimerkiksi käteni. Voin oppia hallitsemaan ajatusprosessiani tahtoni avulla.

Todellinen tieto ja viisaus tulevat - kun on mihin tulla!


pohdintaani Rakkaudella

Ei kommentteja: