WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 4. kesäkuuta 2011

Edelläkävijät pitävät Energiaa yllä toisille


Maailmankaikkeus on sisälläni ja ulkopuolellani. Olen todella YHTÄ KAIKEN KANSSA. Syvällä sisälläni on  SIEMEN tiedostaen, että olen suurempi kuin havaintoni. Olen suunnattoman laaja. Kun sallin itseni laajentua, kosketan TÄHTIÄ.

Monet ihmiset ovat tunteneet KUTSUN suurempaan tiedostamiseen. He ovat EDELLÄKÄVIJÖITÄ ja niitä jotka pitävät ENERGIAA yllä minulle ja toisille sekä niille jotka vielä kulkevat unessa.

Olen Rajaton Henki. Rakkaus on laajentumisEnergiaa minkä vuoksi se tuo vapautettavaksi sen, mikä ei ole Rakkautta.
Minun käytettävissä on Kultaista Valoa. Sädehtivän Kultaista Valoa loistaa alaspäin, saaden kaiken ympärilläni sädehtimään. Se on minua varten. Luon ONNEN ja ILON HETKIÄ toisten kanssa. 

Nousen kohtaamaan haasteeni, jotka kutsuvat minua aitoon ilmaisuuni vilpittömästi, selkeästi ja päättäväisesti. 
Olen Olemukseni Keskuksessa ja tietoisena siitä Kosmisesta Yhteydestä, mikä minulla on Kaiken Olevaisen Kanssa.

Kiitos, kiitos, kiitos 
Kiitos Ystävät !
Kiitos Ystävä!

2 kommenttia:

Kiki kirjoitti...

Kiitos hienosta blogistasi ja suuresta aktiivisuudestasi postata!
Seuraan suurella mielenkiinnolla kaikkea tässä blogissa. Minulle olisi selkeämpää ja mukavampaa, jos olisi mahdollista aina jo tekstin alussa nähdä mistä mikin teksti on peräisin, kun sillä kuitenkin (ainakin minulle) on jotain merkitystä (vaikka kaikki tekstit ovat mielenkiintoisia).
Kiitos paljon mielenkiintoisesta blogista ja paljon valoa ja iloa Sinulle!

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos Sinulle Kiki Rakentavasta kommentistasi!

Jostain syystä laitan tekstin alkuperän loppuun,jospa saisin sen pidettyä jo alussa :)

Mukava kuulla että pidät blogistani, jota teen intuitiooni luottaen itselleni ja kaikille jotka omasta vapaasta tahdostaan haluavat olla mukana tässä maailmassani :)

Tervetuloa aina uudelleen kun siltä tuntuu

Valoa ja ILoa Päiviisi ja Aurinkoista KESÄÄ