WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 25. syyskuuta 2009

Enkelit elämässäni


Arkkienkeli Mikael
Nimi tarkoittaa " se, joka on Jumalan kaltainen."

Hän on se, joka auttaa minua löytämään valon sisältäni.
Pyydän häntä auttamaan minua missä tahansa tilanteessa, jossa tunnen lannistuvani tai olevani yksin ja jossa tarvitsen apua.


Arkkienkeli Mikael


Suojele, suojele , suojele minua
Arkkienkeli Mikael edessä
Arkkienkeli Mikael takana
Arkkienkeli Mikael oikealla
Arkkienkeli Mikael vasemmalla
Arkkienkeli Mikael ylhäällä
Arkkienkeli Mikael alhaalla


Suojele, suojele, suojele minua


Minä olen hänen rakkautensa suojaamassa tässä
Minä olen hänen rakkautensa suojaamassa tässä
Minä olen hänen rakkautensa suojaamassa tässä


Kiitos, kiitos, kiitos
KKK


Kärsivällisyyden Enkelit


He antavat minulle kärsivällisyyden voiman sekä auttavat löytämään onnen omasta itsestäni.


Viisaudet Enkelit


Pyydän heitä avaamaan viisauden tien minulle, sillä silloin voin tehdä parhaat omaa elämääni koskettavat päätökset.


Viisaus sisältää yleisen harmonisen näkökulman maailmaan, ihmiseen, hänen rooliinsa universumissa ja Jumalan todellisuuden manifestaatiossa. Viisaus sisältää myös tiedon jumalallisen hyvyyden moraalisista arvoista, sielun puhtauden, rakkauden, itsekunnioituksen ja muiden ihmisten kunnioittamisen, rakkauden Jumalaa kohtaan ja vahvan uskon kaikkeen tähän.


Vapauden Enkelit


He auttavat minua ymmärtämään (sisäisen ja ulkoisen) vapauteni kaikkine merkityksellisine piirteineen. Kunnioittamaan omaa arvoani ja tulemaan siitä tietoiseksi, mutta myös yhdyssiteistäni maailmaan.


Vapauteen sisältyy myös valinta: säilyttää vanhat tavat tai nähdä avoimesti lukemattomia uusia mahdollisuuksia uusiutumiseen, muuttumiseen, mentaalista avoimuutta ja tietoista laajentumista.


Luovuuden Enkelit


He auttavat minua olemaan luova, omaperäinen, toteuttamaan kaiken mitä haluan ja hyödyntämään kykyjäni.


Rakkauden ihmeen Enkelit


Oma valintani on avata (tai sulkea) sydämeni niin, että voin olla vastaanottavainen (vastaanottamaton) Jumalan rakkauden suhteen.


Kun valitsen rakkauden elämääni, enkelit syleilevät minua ja täyttävät sydämeni Jumalallisen rakkauden armolla.


Rakkaus on niin erityislaatuista, että voin vain kunnioittaa ja kiittää Lähdettä sen kokemisen takia.


Minua pyydetään puhdistamaan sydämeni ja avaamaan sielni vastaanottamaan rakkauden ihmeen lahja.


Myötätunnon Enkelit


ovat välittäjiä Jumalan ja minun välissä: he puuttuvat asioihini minun edukseni ja hankkivat minulle jumalallisen myötätunnon armon, kun kärsin tai kun tunnen itseni Jumalan hylkäämäksi ja unohtamaksi.


Rukoilen myötätunnon enkeleitä olemaan kanssani koko ajan.


Tiedon Enkelit


Rukoilen Tiedon Enkeleitä opastamaan minua lisäämään kykyäni kuunnella omaasisintäni. He edustavat täydellistä selkeyttä.


Intuition Enkelit


He auttavat minua kehittämän intuitiotani ja luottamaan siihen, mitä tunnen. He auttavat myös minua kokemaan elämää muiden ulottuvuuksien kautta.


Pyydän näitä intuition enkeleitä herättämään minussa kyvyn olla intuitiivinen ja auttamaan minua tietämään, miten käyttää tätä lahjaa.


Rauhan Enkelit


Opastavat sieluni rauhaan. He auttavat minua elämään elämäni, joka sopii yhteen tarpeitteni ja halujeni kanssa, ja he antavat minulle tilaisuuden menestyä rauhallisella tavalla. Nämä enkelit tasoittavat tietäni rauhaan niin, että voin löytää Rakkautta ja hyväksyä itseni. He käärivät minut lohdun viittaan, jotta voin olla rauhassa itseni kanssa.


Suojelusenkeli


Rukous


"Jumalan Enkeli, olet suojelijani
Luo valosi päälleni tänä iltana.
Opasta minua, varjele minua ja neuvo minua.
Jumalan armo ja huolenpito on antanut sinut minulle.
Enkeli, pieni enkelini, rukoile Jumalaa pienen sieluni puolesta.
Ja missä olenkin, ole lähelläni.
Tästä päivästä kuolemaani iltaan asti.
Minä olen pieni, sinä teet minut suureksi.
Minä olen heikko, sinä teet minut vahvaksi.
Ja ole kanssasi kaikkialla.
Ja pidä minut erossa kaikesta pahasta.
Ja pidä minusta hyvää huolta."


"AAMEN"


Kiitän, kiitän, kiitän
KKK

Ei kommentteja: