WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 21. syyskuuta 2009

Salaisuudet ovat vain asioita, jotka...



"Olen aina ollut, ennen kuin maailmankaikkeutta oli luotu, olin. Kuulun Alkulähteeseen (Jumalaan), olen Alkulähteen (Jumalan) perhettä ja päätin tulla maan päälle tarkoituksesta.. kaikkien (paitsi minun) tietämästä tarkoituksesta.


Syy tulooni liittyy maailmankaikkeuteen niihin tuleviin energioihin, mitkä muodostan kokemuksistani täällä. Eli se mitä teen tässä maailmassa, vaikuttaa ulkopuolella johonkin paljon suurempaan.


Sovitulla syntymähetkellä, sikiön täysin kehityttyä, seison vertauskuvallisesti paikassa, jota kutsun syntymätuuleksi. Tämä on portaali lineraalisuuden ja moniulotteisuuden välillä. Hyvästelen ryhmäni.


Ensiksi jakaudun, sillä kaikkia Alkulähteen (Jumalan) osia, mitä olen ei siirretä ihmiskehoon. Osa siitä jatkaa asumista verhon tuolla puolen.


Korkeampi itseni, johon haluan yhdistyä, on paras kuva siitä, kuka todellisuudessa olen. Se on sielun ydinenergia ja se on todellisuudessa MINÄ. Siksi tuntuu erittäin hyvältä, kun lopulta yhdistyn siihen. Se on yhteys, jota olen pyytänyt, ja se muodostetaan.


Verhon tuolla puolen on myös ydinhenkeni osia, jotka eivät ole Korkeampi Itse. Näistä energioista , jotka myös ovat "minä", tulee oppaitani. 

Salaisuus: Oppaani ovat siis minä. Siksi minusta tuntuu niin hyvältä, kun ne ovat lähelläni, ja tunnen olevani niin eksyksissä, kun ne vetäytyvät.


Oppaani auttavat minua vain jos annan heille siihen luvan. Minun on avattava ovi Henkeen. En ole yksin.


Olen ihmisolento ja DNA:ssa on jumaluus. DNA on täynnä pyhyyttä. Kaikki mitä teen on rekisteröity tälle planeetalle energiana, ja se pysyy kristalliverkossa lähdettyäni.


Oma kristallini rakenne aktivoituu, ja se on melkein samanlainen kuin puun vuosirenkaat. Jokainen elämäni on edustettuna ja se voidaan nähdä. Kaikki mitä olen tehnyt henkisesti tällä planeetalla, on valettuna tuohon kristalliin. Kaikki mitä olen oppinut vaikean kautta, on valettuna tuohon kristalliin. Se on DNA:ssani. Kaikki mitä olen oppinut tässä elämässä, on olemassa, eikä minun tarvitse opetella sitä uudestaan.


Kristallit siis säilyttävät energiaa ja niillä on muisti. Myös tiedemiehet tietävät kristalliaineksen muistienergiasta.


Haluan työntää henkisyyden ovea, löytää sisäisen Alkulähteen (Jumalan) ja todella kurkottaa kohti Luojaa, avata henkisyyden purkin, jossa on kaikki oppimani. Hitaasti se virtaa minuun ja muistan!


Salaisuudet ovat vain asioita, jotka ovat piilossa tavalliselta katseelta. Mutta ne paljastuvat selvästi, kun kuka tahansa ihmisolento etsii niitä".

pohdintaani

Ei kommentteja: