WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

En ole yksin

"Haluan, kaipaan sellaista tiedostamisen tilaa, jossa tiedän, että kaikki on hyvin, että voin olla juuri se joka olen.

Minun on tunnettava hiljaisuus sydämessäni, joka sallii minun vapauttaa vanhat energiat ja tehdä tilaa uudelle. Vapaus, jota janoan, on lähellä. Kun aloitin elämäni maan päällä minulla oli INNOITUS. Jeesuksen tulo maan päälle oli minulle MAJAKKA, INNOITUKSEN LÄHDE. Hänestä tunnistin energian, joka minulla on sisälläni. Minulla oli usein innoitus istuttaa Valon siemeniä uusien ajatusten tai asenteiden muodossa, mutta ympäristö ymmärsi minut usein väärin. Sisäinen lapseni ( maallinen minäni, tunnekehoni) ei ymmärtänyt miksi se ei ansainnut hyväksyntää. Sieluni kyllä ymmärsi, mutta maallinen minäni, tunnekehoni oli tultava toimeen syvästi traummaattisen kokemuksen kanssa, jotka saivat alkunsa vainoamisesta, väkivallasta ja paheksunnasta. Minulla on näitä traumoja sisälläni sieluni arpina.

Me kaikki olemme tulleet Maahan tuomaan Valoa tähän todellisuuteen kaukaisesta menneisyydestä alkaen, mikä on melko monimutkainen. Maanpäällisen missioni tarkoituksena on näiden aikaisempien elämieni hyväksyminen, rakkauden ja oikeudenmukaisuuden tuominen takaisin ihmiskunnalle.

Valon soihtu palaa vahvasti sydämessäni, mutta sisäisessä lapsiosassani on ymmärryksen puute. Sisäinen lapseni haluaa taistella hyvän ja oikeudenmukaisuuden puolesta emotionaalisista motiiveista käsin. Tästä lapsiosasta syntyi henkinen kiukku. Henkinen kiukku tarkoittaa, että minuun voi vaikuttaa valtavasti maailman pahuus, viattomien ihmisten kärsiminen jne...

Asiat, jotka vaikuttavat minuun syvästi ja jotka nostattavat kiukkua sisälläni, minkä johdosta tunnen itseni voimattomaksi. Olen siis henkisen kiukun salakuopassa. Miten siitä pääsee pois?
Minun on ensin tiedostettava tämä ja päästettävä siitä irti. Ilmennän AIDOSTI VALOANI maapallolla olemalla kokonaan oman olemukseni keskuksessa, puhtaassa ja tyynessä olotilassa. Minun on otettava askel taaksepäin ja keskityttävä kokonaan itseeni, omaan Valooni. Se energia, totuus ja värähtely, jota säteilen tämän jälkeen, kutsuu ihmisiä (tai eläimiä tai kasveja) energiakenttääni kokemaan parantavaa värähtelyä. Minun todellinen henkinen työni ei ole tekemistä vaan OLEMISTA.

Kun henkinen energiani on tasapainossa, toisille lähettämäni parantava energia virtaa helposti ja vaivattomasti ilman fyysistä tai mielellistä ponnistusta. Asioita ja ihmisiä ilmaantuu spontaanisti polulleni kääntyen puoleeni parantumista varten.

Minun on hyväksyttävä, että kaikki asiat ovat niin kuin ne ovat. Kaikki kulkee omaa kiertokulkuaan ja kehitystään. Mukaan lukien minulle rakkaat ihmiset. Minun on päästettävä heidät irti. Riittää, kun olen olemassa heitä varten, ei enempää eikä vähempää.

Sisälläni on henkinen VALO, olen herkkä, myötätuntoinen ja viisas. Toisaalta sisälläni on myös haaoittunut LAPSI, joka haluaa tunnustusta ja arvostusta ulkopuoliselta maailmalta. Tämä haavoittunut sisäinen lapsi ei koskaan parannu jonkin ulkopuolelta tulevan avulla, vaan ainoastaan itseni toimesta, omalla voimallani ja viisaudellani. Minun on uskottava itseeni aikoina, jolloin kukaan muu ei usko. Minun on pysyttävä lujana sisäisessä Valossani. Rakkautta ja turvallisuutta tuo Valo on minun ulottuvillani TÄSSÄ ja NYT. Se palaa minun omassa sydämessäni ja se vain pyytää minua keskittämään huomioni siihen uudelleen.

Kuka todella olen: Enkeli, Valon olento, joka asustaa sisälläni.
Minä olen se joka minä olen.
Minä olen hyvä sellaisena kuin olen.

Omalta mieleltäni saan lisää itseluottamusta, itsekunnioituksen tunnetta. Valo sisälläni alkaa loistaa. Korkeamman minäni Valo, Kristus-energian Valo, ja kaikkien auttajien, oppaiden ja enkeleiden VAlo, jotka tukevat ja Rakastavat minua, maapalloa ympäröiviltä tasoilta.

En saa uskoa levottomuuteen. Se ei vie totuuteen. En saa uskoa draamaan, voimakkaisiin tunnetiloihin. Minun tulee uskoa hiljaiseen, rauhalliseen ja selkeään sydämeni ääneen ja minun on tiedostettava, että MINÄ en ole YKSIN"!!!!!!!!!

pohdintaani



Ei kommentteja: