WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Muumit


Henkilöt, joilla on varaa olla omanlaisiaan
Muumilaakson hurmaavat asukkaat.


2. Muumiperhe

Pst! Haluatko ilahduttaa minua?

Totta kai rakas!

Olen löytänyt luolan! Haluatko ruveta seikkailijan vaimoksi ja asua siellä minun kanssani?

Entä meidän muumilapsemme?

Kyllä hän selviytyy! Karkaa kanssani.

Luuleeko äitisi että nyt on joulu?

Hän siivoaa aina kun on surullinen!

Voi hyvänen aika mitä minä teen? Sydämeni särkyy!
Tietenkin minä haluan asua mieheni kanssa siinä luolassa...
mutta kuinka voisin karata rakkaan poikani luota?
Yö koittaa on pakko päättää!

Pst! Oletko valmis?

Eikö ole hirveää karata poikansa luota?

Elämä on lyhyt ja ikävä! Pidetään edes kerran hauskaa.

Huomenta äiti!
Mitä minä tekisin tänään?
ÄITI!
ÄITI!

Maljasi rakas vaimo, eikö meillä olekin mukavaa?

On, rakas.

Minussa on ollut aina seikkailijaa!

Niin, rakas.
Muumilapsemme huutaa!

Älä siitä välitä!! Itsenäisyys tekee hänelle vain hyvää!

Samaistuen edelliseen...

Lähde: Muumit sarjakuvaklassikot 1 Tove Jansson - kirja

Ei kommentteja: