WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Taivas on synnyinpaikkani


"Olen osa suuremmasta Kokonaisuudesta, mutta olen myös "MINÄ" eikä hän tai joku muu. Ego antaa polttopisteen tietoisuudelle, jotta voin luoda ja ilmentää itseäni erillisenä yksilönä. Annan omien energioitteni virrata minussa, luotan luontaisiin kykyihini ja lahjoihini, luotan siihen kuka olen ja osoitan sen maailmalle! En epäröi pitää puoliani, ottaa runsautta vastaan ja hoitaa itseäni hyvin. Minä olen ego, minä olen yksilö. Minä en voi eikä minun tarvitse olla anteeksiantava ja ymmärtävä kaiken aikaa. On selkeästi hetkiä, jolloin minun on sanottava "EI" tai jopa "HYVÄSTI" eikä tehdä kompromisseja siitä kuka olen.


Sydämeni on täynnä intuitiivisia, herkkiä ja pehmeitä tunteita.


Tunnetilojen alue on elintärkeä alue kasvettaessa vapauteen ja kokonaisuuteen. Olen henkinen olento. Tunnetila on ei-ymmärtämisen ilmenemismuoto, se on energiaräjähdys ja laukaisin. Emootiot eli tunnetilat ovat pohjimmiltaan väärinkäsityksen räjähdyksiä, joita voin selvästi havaita kehossani.


Tunteet ovat hiljaisempia kuin tunnetilat. Ne ovat sielun kuiskauksia, joista saan hienovaraisia vihjeitä, sisäistä tietämystä tai yhtäkkisen intuitiivisen reaktion, joka myöhemmin ilmenee hyvin viisaaksi.


Tunnetiloihin liittyy aina jotakin hyvin voimakasta ja dramaattista. Tunnetilat ottavat minut kokonaan valtaansa ja vetävät minut pois henkisestsä kosketuksestani. Tunnetilani ovat kuin auringon edessä leijailevia pilviä.


Tunteeni ovat lähtöisin ei-fyysisestä maailmasta, kehoni ulkopuolelta. Tunteeni ovat lähtöisin korkeamman minäni ulottuvuudesta. Minun on hiljennyttaävä sisäisesti havaitakseni nuo kuiskaukset sydämessäni. Tunnetilani voivat häiritä tätä sisäistä hiljaisuuttani ja rauhaani. Siksi minun on tärkeää olla emotionaaliseti tyyni ja parantaa ja vapauttaa tukahdetut tunnetilani. Voin tehdä tasapainoisia päätöksiä ainoastaan tunteillani, jotka yhdistävät minut sieluuni.


Olemalla hiljaa ja rauhallinen minä voin tuntea koko olemuksellani, mikä on oikein minulle tietyllä hetkellä. Päätösten tekeminen tunnetilojen perusteella on päätösten tekemistä tilanteessa, jolloin en ole omassa keskuksessani. Minun on ensin vapautettava tunnetilani ja sitten otettava yhteys sisimpääni, jossa vallitsee selkeys.


Minun on tajuttava, että tunnetilaani juuttunut energia HALUAA liikkua. Se energia haluaa tulla vapautetuksi ja siksi se koputtaa ovelleni fyysisenä vaivana tai stressinä tai masennuksen tunteena".

pohdintaani

Ei kommentteja: