WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 21. heinäkuuta 2009

Haluan tietää lisää

"Olen utelias tiedostamaan. Mitä jos elämässä on suurempi tarkoitus? Olen valmis avaamaan sydämeni hetkeksi. Työnnän ovea toiselle puolelle Verhoa, teen jotain todellisuuteni vastaista. Oven takana on Kristus Valo. Mistä Valosta on kyse? Haluan tietää lisää...


Nostan värähtelytasoani Valon tasolle. Jokainen ajatukseni, sanani, tunteeni ja tekoni on aurassani olevaa värähtelyä. Ylösnousemus edellyttää sitä, että minun tulee puhdistaa ajatukseni ja tunteeni ja tehdä rakkaudellisia tekoja, jotka palvelevat Korkeinta parasta. Vasta silloin säteilen korkeammalla tasolla ja elän ilossa ja vapaudessa. Kun hyväksyn, että olen ensisijaisesti Henkeä ja osa Jumalallista Ykseyttä, otan kohtalon omiin käsiin.


Valoni määrää nostavat: anteliaisuus, runsauden jakaminen, laulaminen, nauraminen, ajan viettäminen kauneuden ja luonnon keskellä, seesteisyys, rakkaus, hyväntekeväisyys, halaaminen sydämen pohjasta, meditaatio, ilo, päätöksen teko ja muista hyvää ajatteleminen.


Vapautumiseni tiellä minua ohjaa Alkulähde (Jumala) Maailmankaikkeuden Voima. Pyytteetön Rakkaus tarkoittaa rakastamista ilman ehtoja. Tämä tuo mukanaan sen, että alan hyväksyä kaikki tuomitsematta tai kritisoimatta. ( Vaikeaa minulle ).


Vapautumiseni tapahtuu Kristus-tietoisuuden kautta. Kristus-tietoisuus on kosmista energiaa, joka on puhdasta pyytteetöntä Rakkautta (rakastamista ilman ehtoja).


Jeesus on ainoa ihminen, joka on maaplaneetalla ihmiskehossa kyennyt kantamaan täydellisesti Kristus-tietoisuutta ja välittämään sitä muille.


Jeesus Kristus sanoi: "On vain yksi tie".


Hän tarkoitti, että ainoa tie takaisin Alkulähteen (Jumalan) luo kulkee Kristus-tietoisuuden kautta. Tämä tapahtuu sydämen avaamisen kautta niin, että elän pyytteetöntä Rakkautta todeksi ja hyväksyn koko ihmisluonnon. Kristus-tietoisuus on tie. Jollen elä Kristus-tietoisuudessa, en kykene ylösnousemaan.


Haluan työskennellä itseni kanssa nostaakseni nopeasti Valon määrää itsessäni. Valintani on
Kasvatan itsessäni enemmän positiivista puoltani Valon ja Rakkauden puolelle kohti Henkistä muutosta, Valon läpimurtoa.


En halua ennakoida hirveitä onnettomuuksia ja "maailmanloppua" vuodelle 2012...


Olen aloittanut kehoni puhdistautumisen
Meditoin
Työskentelen enkeleitteni kanssa
jne....


Haluan olla ihminen, jolla on vapaa valinta ja joka siirtyy seuraavaan elämään ilman kuolemaa. Olen osa Alkulähdettä, olen osa kokonaisuutta, minun on tultava myötätuntoiseksi kaikissa asioissa, moniulotteiseksi ymmärrykseltäni. Otan päälleni Alkulähteen (Jumalan) energian. Voin tuntea sen. Voin tuntea Valon tulevan niin valkoiseksi, että se pesee pois kaikki asenteeni ja ajatukseni mitä tahansa kohtaan. Sitten lähetän Valoa pimeimpään kuviteltavissa olevaan paikkaan. Ja ilman ennakkoasennetta VALO valaisee tuon paikan jumalaisella suunnitelmallaan, joka on täydellinen".

pohdintaani

Ei kommentteja: