WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 26. kesäkuuta 2010

Monta todellisuutta


"On yhtä monta "todellisuutta" kuin ihmistä planeetalla. Yhden ihmisen todellisuus, voi olla helposti toisen harhaa. Yhden ihmisen harha voi olla toisen todellisuutta. Se on näin yksinkertaista.

En ryntää tuomitsemaan enkä kritisoi. Kun kieltäydyn tuomitsemasta ja kritisoimasta itseäni millään tavalla, suurella tai pienellä, näen itseni ja toiset suuremmalla Rakkaudella ja Myötätunnolla. Kun otan Rakastavan näkökulman itseeni, sitä enemmän Rakastan toisia ehdottomasti.

Maan päällä ei voi olla rauhaa, ennen kuin löydän rauhan itsestäni. Tehdäkseni maailmasta paremman paikan minun on käännyttävä sisäiseen henkisyyteeni ja opittava vapautumaan alemmasta itsestä ja päästämään Korkeampi Itse sisään. En saa antaa voimaani muille, vaan minun on pidettävä voimani luoda oma kohtaloni. Kun löydän henkisyyden, löydän myös rauhan.

En saa antaa millekään energiaa. minun on katsottava missä kohtaa en elämässäni ole rauhassaa ja alettava työskentelemään tuon negatiivisen energian kanssa. Huomaan, että kun muutan sen, minäkin muutun. Löydän tuon etsimäni rauhan. Minun on päästettävä irti ja annettava universumin johtaa minua ilman pelkoa tai epäilyä - täysin luottaen. Se ei ole helppoa mutta pikku hiljaa" ....

pohdintaani

Ei kommentteja: