WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 7. kesäkuuta 2010

Uneni


Kun suljen silmäni ja leijun pois, uskon, että sieluni pakenee maallisen elämän kahleista ja suuntaa hetkeksi tiensä kohti taivaita virkistyäkseen ja muistaakseen jälleen? Nämä unenaikaiset matkat ovat minulle lohduksi ja pelastukseksi monin tavoin. Ne tarjoavat minulle pakotien vaikeista olosuhteista ja mahdollisuuden tarkkailla niitä matkan päästä sekä keinon tarkastella elämääni uusin silmin. Matkat täyttävät tarkoituksensa, vaikka en muistaisikaan kaikkia yksityiskohtia. Ne toimivat ensinnäkin varaventtiilinä päästäen liiallisen paineen purkautumaan, ja toiseksi unimatkani sallivat minun muistaa tietoisesti oman pyhän ja jumalallisen luontoni. Matkojeni aikana minun on mahdollista ymmärtää ja kokea oma pyhä luontoni vailla ennakkoluuloja ja itseni arvostelua. Ydinsieluni (korkeampi minäni) saa todistaa Taivaan kauneutta joka yö ja näin se latautuu seuraavan päivän koitoksiin. Ehkä koko nukkumisen suurin arvo onkin siinä, että saan todistaa elämän suurinta ihmettä, RAKKAUTTA - saan tuntea sen ja imeä sitä itseeni, virkistäytyä ja muistaa jälleen oman pyhän alkuperäni.

Vapaus / Liberty
Rajoitan itseäni ennen kaikkea uskomalla, että minun tulee työskennellä vapauteni eteen. Työ saattaakin luoda juuri sen orjuuden, jota yritän niin kovasti paeta! Itseni vapauttaminen syntyy siitä, että annan itselleni hyvän annoksen vapautta yksinkertaistamalla elämääni., karsimalla kuluja ja keventämällä velkataakkaani. Voin elää vapaana kuin taivaan lintu, vailla rajoja tai ajanpuutetta. Voin saavuttaa tämän tilan nyt! Minua rajoittavat vain omat uskomukseni, jotka estävät minua murtautumasta ulos omatekoisesta vankilastani. Minun on vain nautittava vapaudestani joko ajatuksen tai tunteen tasolla. En saa kyseenalaistaa sitä, kummastella sitä, tai yrittää käsittää sitä. Pidän vain yllä vapauden tunnetta vatsassani tai sydämessäni. Ja minä pidän sen salaisuutenani. Ja kun se vihdoin on TOTTA arkitodellisuudessani, tarkkailen itsessäni kaikkia taipumuksiani, jotka saattavat olla uuden vapauteni vastaisia ja jotka kenties orjuuttavat minua entisestään. Saan vankilani ovet avautumaan kuvittelemalla niin tapahtuvan. Kun avaan vankilani ovet ammolleen, annan muidenkin löytää kaipaamansa vapauden. Mitä enemmän annan Taivaan auttaa minua, sitä enemmän minulla itselläni on maailmalle annettavana. Vaikka kärsimyksestä seuraakin henkistä kehittymistä, tyytyväisyydestä seuraa sitä vielä enemmän.
Virittäytymällä ottamaan vastaan ENKELEIDEN minulle lähettämiä viestejä minä voin auttaa RAUHALLISEN MAAILMAN LUOMISESSA ja saan Rauhan Sieluuni.

Unen välityksellä saan puhtaan havainnon todellisuudestani.

Mielelläni on unitilassa laajentunut vastaanottavuus, ja se kykenee havaitsemaan (näkemään, kuulemaan, tuntemaan) asioita, joita se ei kykenisi edes kuvittelemaan päiväsaikaan, jolloin olemassaoloni taso on alkuperäiseen olemukseeni nähden pienentynyt. Unen aikana tietoisuuteni kukoistaa melkein täydellisesti ja paljastaa hankalia asioita, joita en ensi näkemältä tunnista, mutta herättyäni unohdan ne ( en aina) tai en kykene tunnistamaan niiden alkuperää.

Mieli tavoittaa kaiken aaltojen välityksellä, mutta ei aina osaa tulkita asian merkitystä asetuttuaan niin etäälle todellisuudesta väärien tulkintojen ja negatiivisten tunteidensa vuoksi (kateus, röyhkeys ja maniat).

Yön aikana minä luon uudelleen kontakstin aistivuuteeni, ja tunkeudun koko maailmankaikkeuteen (materiaaliseen ja transsendentaaliseen), jonka olen kadottanut; aivojeni toiminta on vilkkaampaa nukkuessani kuin valveilla ollessani.
pohdintaani

Ei kommentteja: