WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Täydellinen 3D-kokemus Pandora -Kuu







James Cameron
Vuosi 2154, planeetta nimeltä Pandora.

Yksinkertainen tarina, jossa pohditaan ihmisen ahneutta.

Avatarin alkuperäisväestö Na´vit elävät täydellisessä harmoniassa, niin keskenään kuin ympäröivän luonnon kanssa.

Kaunis Elämys. Rakkaustarina niin henkilöiden kuin luonnonkin välillä.

Rakkaus tuli esille monella eri tavalla Avatarissa. Na´vien rakkaus luontoa kohtaan. Jumalatar Eywaa kohtaan. Kaikkia Pandoran eläimiä kohtaan. Jaken ja Neytirin välinen rakkaus oli myös kaunista katseltavaa.

Sain tutustua Na´vien kulttuuriin ja luonnon saloihin.
Luonnonläheinen elämä. Kotipuu ja sen ihanat siemenet.

Olin kuin Liisa ihmemaassa. Valmistauduin 3D- elämykseeni. Pieni lapsi sisälläni nautti ja ihmetteli kaikkea kaunista, noita ihania pienen pieniä yksityiskohtia Pandorassa. Kaunis viidakko oli käsinkosketeltava, elävä.

Katselin itku kurkussa elämän varjopuolta sellaisena, mikä se oli, tässä elokuvassa. Minun on myös hyväksyttävä se ja annettava anteeksi sen olemassaolo. Vaikeaa se on.

Ei kommentteja: