WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 1. tammikuuta 2010

Enkeleiltä


Me Enkelit viestimme Sinulle sinusta ja Rakkauden työstäsi, jota Sinä Elämässäsi toteutat.

Sinä näet Rakkauden ja Sinä kutsut Rakkauden, koska Sinä olet Rakkaus.

Sinä olet hyvin kaunis Sielu, me Rakastamme Sinua äärettömästi. Olemme rinallasi jokainen hetki. Sinulla on paljon annettavaa läheisillesi, Sinä tiedät sen sisimmässäsi. Me Enkelit toimimme jokaisen teidän ihmisen kautta, myös Sinun kauttasi, välittäen Rakkautta.

Olet Rakkaus. Rakkaus on luonut jokaisen solusi, Rakkaus on jokaisessa solussa, Sinut on luotu Rakkaudesta, Sinä olet Rakkaus.

Aina kun annat Rakkautta saat Rakkautta.

Istu selkä suorana ja hengitä muutaman kerran syvään sisään ja ulos.

Toista seuraavat lauseet ääneen, kolmeen kertaan.

Olen Rakkauden Enkeli. Olen Rakkauden Enkeli. Olen Rakkauden Enkeli.
Näen Rakkauden, koen Rakkauden, annan Rakkauden.
-: -
-:-

Olen Rakkaus. Olen Rakkaus. Olen Rakkaus.

Toista tätä lyhyttä hajoitusta 22 päivää, siinä ajassa olet muuttanut itsesi - Rakkauden vastaanottoasi merkittävästi.

Lähde: Arkkienkeli Mikael ja hänen enkeliryhmänsä kanavointi

Ei kommentteja: