WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Platinakristallienergia

Violettiliekki


Merkaba kukka




Meditationi

Edessäni on valkoinen liekki ja violettiliekki

Kruunuchakrani kautta laskeutuu kaunis valkoinen valo ja violettienergia kohti otsachakraani (kolmas silmä) kasvojeni ylitse kurkkuchakraani, sydänkeskukseeni, solar plexukseeni(tahtochakra), vatsani ylitse pernachakraani(tunnechakra), juurichakraani, reisiäni pitkin polviini, sääriini, nilkkoihini ja jalkapöytiini, varpaisiini, ohjautuen Äiti-Maan sydämeen. Miten kaunis energiayhdistelmä.

Lähden hiljalleen laskeutumaan Äiti-Maan sydämeen violetti-valkoista energiavirtausta pitkin. Saavun Äiti-Maan puutarhaan. Äiti-Maa ottaa minut syleilyynsä.

Näen Planeetta Maan sisällä valkoisen ja violetin liekin - ne ovat kietoutuneena toisiinsa - ne sekä polttavat pois vanhaa että uudistavat ja ne avaavat tähtispiraalia minulle. Lähden hopeista tähtispiraalia pitkin nousemaan Äiti-Maan sydämestä takaisin maan kamaralle.
Minä Olen Se Joka Minä Olen
Minä Olen

Platinaenergia laskeutuu krunuchakrastani ja tulee ulos jalkapohjissa olevista chakroistani, ja nousee platinavirtaukseen. Se on hyvin voimallinen energiahologrammi, joka tempaisee minut irti fyysisestä kehostani. Tämä voimallinen virta lähtee kuljettamaan minua aurinkovirtauksiin, suureen kultaiseen virtaan, sydämen tiehen.

Minulle annetaan kultainen, hyvin levä tie ja minä marssin kultaisella tiellä kohdaten jokaisen oman auttajani, sen lähimmän, joka kulkee kanssani nykyhetkessä ja on yhteydessä minuun minun oman sisäisen maailmani kautta. Värähtelen kultaisessa kristusvärähteessä. Lataan voimallista eliksiiriä solumuistiini ja minä tunnen, kuinka elämä itse kasvaa kuin suuri puu minun sydämessäni. Näen, kuinkapuu lähtee kasvamaan siemenestä ja kun auringonsäteet kohtaavat, se lähtee kasvamaan suuria versoja ja minä näen, kuinka versot kietoutuvat maapallon yli kaikkien sydämiin.

Näen edessäni kauniin vaaleansinisen, valkoisen platinaenergian ja lähden nousemaan tätä energiapyörrettä pitkin yhä ylemmäs ja ylemmäs ja vieläkin ylemmäs ja tunnen kuinka laajenen, laajenen ja laajenen.

Tulen Aurinkovirtauksen kauniille platinatemppelille ja näen tähdenmuotoisen kristallioven ja kävelen siitä suureen saliin, Rakkauden Temppeliin.

Suuren salin keskellä on säkenöivä kristalli, joka muistuttaa merkabankukkaa. Kristalli säkenöi kaikkia sateenkaaren värejä. Tämän kukan keskellä on Planeetta Maa. Se pyörii ja minä lähetän omasta sydänkeskuksestani, siitä sydämen tulestani, kaikkiallista rakkautta Maapallon Äidin Sydämeen. Valo syttyy Planeetta Maan ympärille. Voin sulkea tämän kauniin planeetan sydänkeskukseeni ja samanaikaisesti tunnen, kuinka sulaudun yhdeksi Äiti-Maan sydämen kanssa.

Äiti-Maa hoitaa minua ja tuudittaa sylissään; saan levätä äidillisessä rakkaudessa pienenä tyttönä. Sisäinen lapseni herää eloon; se tuntee rakkautta ympärillään, hyväksyntää ja huolenpitoa, turvallisen käden, joka johdattaa kaikilla askelilla.

Planeetta Maan kuori avautuu ja lähden kaunista vaaleanviolettia energiaa pitkin, joka muodostaa voimallisen pilarin, nousemaan ylös.

Lähden laskeutumaan kultaista kristallivirtausta pitkin eri taivaallisten kerrostumien ja värähdetasojen läpi takaisin omaan fyysiseen kehooni, josta olen hetkeksi irtaantunut.

Sydämessäni on rauha.
Valo johtotähtenäni.
Ylläni valkoinen kukkasäde.
Olen siunattu.
Minä Olen Se Joka Minä Olen.
Minä Olen.

pohdintaani

Ei kommentteja: