WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Valo ja Rakkaus

"Seison portilla - tämän vuoden (2009) viimeisessä päivässä. Minulle annetaan tilaisuus nousta eristyneisyyden, erillisyyden ja yksinäisyyden tunteiden yli. Minun on päästettävä irti, ilmaistava tahtoni niiden häviämisestä.


Minun tulee yhtyä viisauteen sisälläni, timanttivalooni. Avauduttava sille. Tunnettava sen lämpö, toivo ja valo. Tanssittava vapauden, ilon tanssia. Sallittava timanttivalon syleillä minua. Planetaariset energiat ovat kanssani. Yhdistyn Suureen Äiti Jumalaan, hänen valoonsa, hänen vapauteensa.


Minun on nähtävä kaikki - mutta kuitenkin pysyttävä omalla polullani. Pysyttävä valossa, tinkimättömyydessä, ykseydessä. En saa antaa pimeyden vetää minua pois polultani. Olen vastuussa vain omista teoistani, en toisten.


Minun on aika puhdistaa itseni. En anna vanhojen tunteiden tarttua minuun. Ne ovat mennyttä. Näen ne esimerkkinä. Kysyn itseltäni - mitä olen oppinut tuon kokemukseni kautta - riippumatta sen todellisuudesta.


Minun on syytä olla hiljaa ja nähdä varjoni sellaisena, mikä se on, hyväksyä se osakseni ja antaa itselleni anteeksi sen olemassaolo.


En ole hyväksynyt sitä mitä vastustan. Kun jokin on hyväksytty ja anteeksiannettu, se harmonisoituu valon ja rakkauden kanssa. Jokainen hetki, jokainen päivä on PYHÄ.


Seuraan intuitioni johdolla korkeimpaan ilmaisumuotooni joka päivä, pyhänä tilaisuutena omistautua tuomaan lisää valoa, rakkautta maailmaan ja ilmaisemaan itseäni oman jumalallisuuteni kautta".
pohdintaani

Ei kommentteja: