WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 25. tammikuuta 2010

Sydämestä toimiminen

Aura sisältää seitsemän chakraa eli energiakeskusta. TAHTO sijaitsee solar plexuksessa, kolmannessa chakrassa (lähellä palleaa tai vatsaa).

Sydänkeskus yhdistää minut korkeampaan alkuperääni, energiatasoihin. Minun tulisi ottaa sydämellä yhteys solar plexuksen energioihin (tahtoon ja egoon) ja ohjata niitä rakastavasti ja hellästi. Nimenomaan sydämen ja solar plexuksen välisellä yhteydellä saan runsautta työn, luovuuden ja rahan alueelle.

Mistä tiedän toiminko sydämestäni vai pelosta tai egosta käsin?

Olen tottunut kamppailemaan ja taistelemaan saadakseni asioita, joita haluan. Erityisesti työssä on paljon kilpailua ja egojen kamppailua.

Sydämeni sanoo, ettei näin pitäisi olla. Sydän kaipaa paljon luonnollisempaa olemista.

Sydämen energia ei luo painetta ja se on luonnostaan hyvin tyyni ja hellävarainen. Se puhuu minulle intuition kautta. Sydän antaa helliä tönäyksiä ja ehdotuksia eikä se koskaan kerro minulle sellaista, mikä on emotionaalisesti täynnä pelkoa tai painetta.

Sydämen ensimmäinen energiavirta on vaivattomuuden virta. Sydänenergian salaisuus on siinä, että se tekee ihmeitä, ei pakolla, vaan vaivattomuudella ja hellyydellä. Kun uskallan seurata intuitiota pääsen harmoniaan sydämen energiavirran kanssa, "vaivattomuuden virta".

Intuition seuraaminen työn ja luovuuden piirissä tuo minut lähemmäksi kotia, mikä tarkoittaa, että se tuo minua lähemmäksi paikkoja, jonne kuulun energiani kanssa.

Toinen energia, joka sydämeen kuuluu, on riittävyyden virta. "Riittävä" merkitsee sitä, että kaikki mitä tarvitsen tässä ja nyt on minun käytettävissäni ja minä nautin siitä. Riittävyyden virrassa eläminen tarkoittaa sitä, että tunnen tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta kaikesta mitä minulla on. Tunnen olevani ravittu kaikella sillä, mitä minua ympäröi aineen, tunteiden, mielen ja hengen tasolla. Se on runsautta. Se on riittävästi. "Riittävä" on tunne eikä asia tai esine. "Riittävyyden todellisuus" tulee luokseni, kun olen rehellinen ja rohkea, kun "olen uskollinen sydämeni kaipauksille."

Henkinen kehitys on oman henkilökohtaisen VOIMAN kehittämistä ja astumista omaan Mestaruuteen ja luopuminen uhrina olemisesta.

Negatiivisesta egosta irtipäästäminen alkaa oman itsensä ja ajatustensa mestaruudella ja henkilökohtaisella VOIMALLA, Ensimmäisen säteen avulla.

On oleellista astua omaan voimaansa ja itsensä hellitsemiseen, sillä pelkästään Rakkauden ja Viisauden avulla ei pääse uhrina olemisen tilasta. Ilman VOIMAA ei pysty pääsemään irti negatiivisesta egosta, mikä on välttämätöntä korkeammille tietoisuuden tasoille nousemisessa.

Pyhä Kolminaisuus ja Säteet

Viittaavat Jumalaan, Kristukseen ja Pyhään Henkeen.

1. Säde VOIMA
2. Säde pyytteetön Rakkaus ja Viisaus
3. Säde aktiivinen Älykkyys

Tieni omaan sydänkeskukseeni alkaa avoimesta ja herkästi aistivasta sydänkeskuksestani ja johtaa pääni keskuksen kautta sieluuni. Sieluni on osa universaalia Rakkauden ja Viisauden maailman värähtelyä eli siitä taivaasta, jota valotyöntekijät tahtovat tuoda alas ihmisten maailmaan.

Tämä taivas ei tule alas omalla painollaan, vaan se laskeutuu tänne sitä mukaan kun me pidämme sinne johtavaa yhteyttä auki ja sallimme sen Rakkauden ja Arvomaailman tulla osaksi meidän ihmisten omaa maailmaamme, kun se alkaa näkyä käytännössä ja arjen tasolla omassa arvomaailmassamme, omissa ajatuksissamme, tunteissamme ja teoissamme. Meillä on aina ollut mahdollisuus Universaalin Rakkauden kokemiseen!

Nyt se on tullut voimakkaammaksi ja lähemmäksi meitä. Meidän on itse tehtävä valinta, valittava VALO ja RAKKAUS, keskellä arkea. Meidän on muututtava, ei muutos muuten tule tänne.

pohdintaani

Ei kommentteja: