WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 5. helmikuuta 2010

Sydämen Tie



"Kuka minä olen? Olen Suuri Valo ja dna:hani on koodattu paljon Rakkauden energiaa. Se on sitä energiaa jolla teen muutoksen. Ensin teen muutoksen itsessäni ja sen jälkeen muutos kasvaa suureksi virraksi. Ja kun suuri joukko sieluja yhtyy suureen kultaiseen virtaan, maapallon olosuhteet ja värähteet muuttuvat. Tulen kokemaan vastarintaa, sillä muutos ei synny ilman vastarintaa. Pimeys tahtoo kontrolloida, manipuloida ja todistella. Ensin on puhdistettava pimeyden energiat, järjestettävä asiat uusiin värähteisiin; sillä tavoin lähden kulkemaan Sydämen Tietä. Valo voittaa aina!


Planeetta Maa ei olisi tässä tilassa, ellei täällä olisi Rakkaudettomuutta, ellei täällä olisi kärsimystä ja sairautta, ellei täällä olisi ahdistusta, pelkoa, alistamista. Jos me kaikki yhdistäisimme Rakkauden Voimamme, parannus (tasapaino) tapahtuisi nopeasti, sillä sillä määrällä mikä meissä kaikissa on Rakkautta, sitä PYHÄÄ VALOA. Me muuttaisimme monta asiaa, mutta kuten tiedämme, meillä on olemassa vastassa myös toiset voimat, jotka eivät tule valosta. Voima ja vastavoima".

pohdintaani

Ei kommentteja: