WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 19. toukokuuta 2012

Luota

Luottaen Sieluni johdatukseen, Sydämeni ääneen.

Sekavat tunteeni ja häilyväinen mieleni estävät pääsyni Sielutietoisuuteeni, intuition toiminta-alueelle.

Sieluni vetää minua puoleensa, koska siihen liittyy aina kokemus korkeammasta värähtelystä, kauneudesta, ilosta, autuudesta ja rauhasta. 

Kun tulen tietoiseksi yläpuolisesta voimakkaasta energiakeskuksesta, sielusta, ja sen lähettämistä energiavirroista, astun  polulleni.

Minusta tulee pyrkijä Sielun Valtakuntaan, joka on myös Jumalan valtakunta.

Minulle,  joka luen melko paljon ja tutkin asioita, harrastan kirjoittamista ja toimin mielen tasolla, on/ oli  yllätys, että suuri vapautuminen johtaa mielen hiljentymiseen ja tyhjentymiseen. 

Mieli on silloin yleensä täysin tyhjä ja vailla sisältöä.  Sanotaan, että tyhjästä on paha nyhjästä.

Tyhjä mieli on puolueeton ja objektiivinen. Tyhjä mieli on hengen väline. 

Kun henkisen tahdon energia on toiminnassa, minulla on luontainen halu tehdä työtä tai kanavoida tämä energia johonkin määrättyyn toimintaan. Se voi olla enimmäkseen fyysistä toimintaa tai sitten mielen tasolla tapahtuvaa toimintaa. 

Puhdas henkinen energia virtaa suoraan eetterikehoon. Se ei pakota eikä saata mieltä liikkeeseen. 

Voin päättää alkaa toimia mielen tasolla ja voin kanavoida osan hengen energiasta mielen kautta. Kun henkisen tahdon energia virtaa, tärkeintä on, että minulla on jokin mielekäs päämäärä ja että synkronoidun tämän dynaamisen energian kanssa ja liikkun ja toimin sen rytmissä. 

Rakkaus itseä kohtaan Synnynnäinen tieto Äiti/Isä Jumalaan ja koko Luomakuntaan. 

Vapaus kaikesta, joka on tämän tiedon tiellä. Vapaus tietää KUKA OLEN.

Astua Omaan Voimaani, Mestaruuteeni. 

Alice Bailey 

Ei kommentteja: