WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 19. toukokuuta 2012

VIOLETIN LIEKIN KUTSUMINEN

Toukokuu 2008 Tucson, Arizona, USA
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles

Rakkaan Jumal-, MINÄ OLEN olemuksen nyt leimutessa sydämessäni kutsun rakasta Saint Germainia ja KAIKKIA äärettömyyden valojoukkoja, jotka ovat yhdistyneet Jumalan äärettömän täydellisyyden violetin liekin uusiin viidennen ulottuvuuden taajuuksiin.
 
Rakkaat ystävät, kutsun sydänliekkini kautta niitä intensiivisimpiä violetin liekin taajuuksia, jotka kosminen laki suo minulle, rakkailleni ja koko ihmiskunnalle.
 
Rakas MINÄ OLEN, roihua, roihua tämän pyhän violetin tulen koko voimassa, arvokkaan elämänenergian jokaiseen elektroniin, sen läpi ja ympärille, jonka olen joskus määritellyt väärin jossain aikakehyksessä tai ulottuvuudessa - sekä tunnetussa että tuntemattomassa. Muunna näiden epätäydellisten mallien syy, ydin, seuraus, tiedosto ja muisto Jumalan äärettömäksi täydellisyydeksi.
 
Rakas MINÄ OLEN, roihua violetin liekin viidennen ulottuvuuden taajuuksia jokaisen ajatuksen, sanan, teon tai tunteen kautta, mitä olen koskaan ilmaissut ja mikä heijastaa jotain vähäisempää kuin täyden jumalaisen potentiaalini tahratonta käsitystä.
 
Rakas MINÄ OLEN, katso elämääni nyt ja näe se, mikä minulta jää vielä tasapainottamatta johonkin ihmiseen, paikkaan, olotilaan tai asiaan nähden, mille olen tehnyt jollain tavalla vääryyttä johonkin aikaan ja jostakin syystä.
 
Rakas MINÄ OLEN, kurkota rakastavat valokätesi kaikkeen positiiviseen energiaan, mitä olen vapauttanut maallisen matkani aikana ja kasvata täydellisyyttä tuhatkertaisesti se määrä, mitä olen koskaan tehnyt väärin.
 
Muodosta tästä täydellisyysaineesta jumalaisen rakkauden lahja, mikä tarvitaan tasapainottamaan jokainen velka, mitä olen saanut aikaan ja mikä vielä on maksamatta jollekin elämän osalle.
 
Rakas MINÄ OLEN, pyydän sinua antamaan anteeksi violetin liekin voiman kautta jokaiselle ihmiselle, paikalle, olosuhteelle tai asialle se, mitä on saattanut tehdä minulle väärin jollain tavalla, ja tasapainottamaan kaikki velat, joita elämällä jossain on minulle.
 
Hyväksyn, että tämä on Jumalan voitokkaasti suoritettu juuri tässä ja nyt, Jumalan MINÄ OLEN voiman kautta. Ja niin se on.

VIOLETIN LIEKIN KUTSUMINEN

Ei kommentteja: