WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

En huku

"Katson vapauden ja vastuun suhdetta elämässäni. Luon oman todellisuuteni. Työkaluni ovat tahdonvoima, tunnemaailma, mielenselkeys, sekä käytännön toiminta. Hiljaisuudesta löydän oman todellisen ääneni. Hyvinvointini perustuu siihen, että olen kotona omassa itsessäni. Missä kulkevat oman valtakuntani rajat? Annanko toisten kävellä ylitseni vai kävelenkö itse toisten yli? Jos pääni sanoo yhtä ja sydämeni toista, kumpaa uskon? Elämä on valintoja täynnä.


Kun olen hereillä itseni suhteen, muuttuu jokainen elämänkokemukseni osaksi suurempaa viisautta. Kuuntelen omaa rytmiäni; koska on aika katsoa sisäänpäin, koska ulospäin.


Selkeä mieli ja kuunteleva sydän löytävät aina oikean tien. Olen tasapainossa kun löydän oikean sekoitussuhteen sisäisen ja ulkoisen välillä, elämän vastakohdat. Kun otan vastuun itsestäni, löystyy silmukka kaulassani, voin ottaa sen pois.


Kun yhdistän herkkyyteni, haavoittuvuuteni, nöyryyteni ulkoiseen elämääni olen askelen lähempänä todellista hyvinvointia ja eheyttä.


Olen löytänyt sisäpuoleltani Tähtitaivaan. Olen avannut oven varjojen maailmaan, sukellan syvälle itseeni, en huku, - nousen pintaan, ja ymmärrän kokemukseni.


Kun olen löytänyt itseni olen myös löytänyt paikkani tässä maailmassa. Jokainen askel on mahdollisuus. Huomisesta en voi tietää, joten tästä päivästä minun kannattaa nauttia".
pohdintaani

Ei kommentteja: