WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 1. kesäkuuta 2009

Valontyöntekijä

Valontyöntekijä on henkisesti tasapainossa. Hän on omassa keskuksessaan. Hän kuuntelee, on täysin avoin. On ihanaa olla hänen lähellään. Mitä on tämä viehätys? Hänen säkeensä koskettavat Minua, ne ovat Alkulähteen (Jumalan) Rakkautta. Myötätuntoisia, kutsuvia säikeitä, ne puhuvat minun DNA:lleni. Hän on intuitiivinen ja tasapainoinen ja hän tietää, kuka minä olen. Hän tietää hyvin paljon, koska hänen säkeensä ovat ulkona. Kvattisäikeet, joita meillä kaikilla on keskenämme, mutta joita kaikki eivät tunne tai käytä. Se on henkinen ominaisuus, jota tarvitsee kehittää ja parannella.

Hän puhuu solurakenteelleen, ja se kuuntelee pomoa ja hän on tuo pomo. Minun valaistumiseni on koko kehon valaistumista. Se on kaikkialla missä solujani on. Hän muistaa kuka hän on. Hän sanoo itselleen, joka päivä: "Minä olen riittävä. Tämä sopii minun sielulleni. Jos yksin oleminen on tieni, tulen tekemään työni yksin. Kiitos Alkulähteelle (Jumalalle) minä olen, kuka olen."

Hänellä on Alkulähteen (Jumalan) Rakkaus elämässään eikä hän ole yksin. Hän antaa luvan kaikelle tapahtua ja valitsee sen vapaasti. Valotyöntekijä on rakastunut ihmiskuntaan.

Tällä hetkellä DNA:hamme tooimitetaan enemmän informaatiota kuin koskaan aiemmin. Se on voimakasta ja esoteerista (henkistä) kurkota ottamaan kädestä omaa korkeampaa itseäsi, mikä on jumalainen.

Kuka ymmärtää sinua paremmin kuin sinä? Alkulähde (Jumala) on energia, jonka kanssa olet aina ollut ja jonka kanssa tulet aina olemaan - ja se on sisälläsi.
 pohdintaani

Ei kommentteja: