WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Pyrkimykseni

Olen rehellisesti tietämätön
ja vailla ennakkomielipiteiden kahleita.

Sen sijaan yritän "uskoa kaiken mahdolliseksi".
Pidän mieleni rauhallisena
ja luottavaisesti odottavassa tilassa.
Kun tunnustan tietämättömyyteni,
olen astunut ensimmäisen askeleeni kohti tietoa.

Kaikki,
mitä olen,
ja mitä minulla on,
on pyrkimysteni tulosta.

Unen aikana olen vapaa,
ja vaikka minun fyysinen muistini
ei olisikaan siitä tietoinen,
minä elän korkeimpaan olemukseeni verhottuna
muilla tasoilla maailmoissa,
jotka ovat todellisuuden maa
ja joita kutsutaan
uniksi
harhan tasollamme.

Kun asetun alas nukkumaan,
ajattelen auraa,
joka ympäröi minua.
Tahdon voimakkaasti,
että aurani ulkopinta
muodostuu kuoreksi
minun ulkopuolesta tulevia vaikutuksia vastaan.
Näin aurinen aine tottelee minun ajatuksiani.
Kuori muodostuu ympärilleni
ja ajatusvirta tulee poissuljetuksi.

Sieluni haluaa liidellä
intuition eetterisiivillä;
mielellään se kylpisi Henkisen Valon
ja Rakkauden iäisessä Lähteessä.

Sieluni on tajuava olevainen,
se on se,
joka tekee minut tietoiseksi ympäristöstäni,
ja joka suo minun elää elämääni
säännöllisen kehitykseni kolmessa maailmassa,
fyysisessä, eteerisessä ja älyllisessä
katselijana,
vastaanottajana
ja tekijänä.

Minun päämääräni
on kehittyä
luovaksi älyksi.
Elämäni tarkoitus
ei ole onni,
vaan kokemus.

runoni

Ei kommentteja: