WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Timantti

Männyn Valo
Galan Kristus ristillä
Salvadon Dali Dalin Kristus

"Kävelen metsässä. Huomaan ikivanhan puun, jonka runko on kauniisti sammaloitunut. Puuvanhus on sammaleen avulla vihdoin löytänyt Rakkautensa, jumalallisen suojansa. Se on saanut vihreän peitteen ruskealle rungolleen. Sammaleen pieniin vesipisaroihin kohdistuu valoa. Pienessä pisarassa näen oman kuvani heijastuman.

Ihmisten tulisi luonnon kauneuden ja voiman kautta löytää todellinen itsensä, sielunsa heijastuma. Ihmisten tulisi huomata, kuinka valo tuo esiin kauneuden ja puhtauden kaikesta, mihin se kohdistuu.

Valo-olennot kannattelevat minua käsiensä päällä. Aluksi olen vaakatasolla ikään kuin ristin muotoisena. Mieleeni tulee Jeesus ristillä.

Yht´äkkiä nousen ja minut nostetaan ylös. Irtaannun valo-olentojen otteesta ja muutun samantien kaikkia sateenkaaria edustavaksi energiapylvääksi. Olen pelkkää energiaa leijuen valo-olentojen yläpuolella. Minä energiaryppäänä murenen pienen pieniksi timanteiksi sataen kuin pienet valopisarat maahan, haluamaani kohteeseen. Olen tämä timanttisade.

Olen energian muuttaja, olen luoja. Minun säteeni on timanttisäde, joka muuttaa kaiken haluamansa. Timantti sisältää kaiken energian, mitä Alkulähde voi tarjota".

Olen Valossa. Olen universumin Rakkauden Lähettiläs.
"pohdiskeluani"

Ei kommentteja: