WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 16. kesäkuuta 2009

Minut on varustettu sisäisellä kipinällä


"Olen yksilö, mutta olen rakentanut persoonallisuuden itselleni, jonka taakse kätkeydyn. Minun on saavutettava sellainen henkisyyden taso, että minulla on sisäinen rauha ja luottamus. Silloin voin heittää pois persoonallisuuteni, kuoren, jonka taakse olen kätkeytynyt. Annan Rakkauden Valon loistaa silmistäni. Ymmärrys siitä, että jokainen meistä ponnistelee, joskus onnellisena, joskus ei, joskus kyynelissä, jokainen omalla tasollaan. Vaikeudet ovat haasteita ja minä voitan ne kun annan Rakkauden ohjata minua".


"Minulla on kaunis sielu kun minulla on hyvä olla. Aurani värähtelee eri väreissä. Sieluni on valoa, se on se osa minua, joka hehkuu Rakkautta. Kehoni on Hengen temppeli. Vaikka kehoni olisi hauras, Hengen säteily voi olla voimallista sen sisällä.


Sieluni säteilevä valo yhtyy vitaaliruumiini magneettiseen valoon, kiihottaen fyysisen ruumiini atomeja niin suuresti, että joka atomista tulee vuorostaan pieni säteilevä keskus.


Kun sieluni saa täydellisesti loistaa ja värähdellä alkuperäisessä kosmisessa valossaan syntyy kuultavissa oleva melodia. Kun sieluni saa käyttää keho/mieli- instrumenttiaan huilun tavoin, sieluni melodia värähtelee kehoni läpi ja säteilee ulos siunaten ja hoitaen jokaista elämän hiukkasta jumalallisella melodiallaan".
pohdintaani

Ei kommentteja: