WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 11. kesäkuuta 2009

Pyhän Franciscuksen rukous


Ainoa Jumalan silmä, joka tulee koskaan katsomaan Sinua,
on toisen henkilön silmä, kun hän katsoo Sinua.
Ainoa Jumalan käsi, joka tulee koskaan koskettamaan Sinua,
on toisen henkilön käsi, kun hän koskettaa Sinua.
Ainoa Jumalan ääni, joka tulee koskaan puhumaan Sinulle,
on toisen henkilön ääni, kun hän puhuu Sinulle.

Ainoa Jumalan silmä, joka tulee koskaan katsomaan toista henkilöä,
on Sinun silmäsi, kun sinä katsot häntä.
Ainoa Jumalan käsi, joka tulee koskaan koskettamaan toista henkilöä,
on Sinun kätesi, kun sinä kosketat häntä.
Ainoa Jumalan ääni, joka tulee koskaan puhumaan toiselle henkilölle,
on Sinun äänesi, kun sinä puhut hänelle.

Kun puhut, muista, että puhut Jumalan äänellä.
Kun kosketat, muista, että kosketat Jumalan kädellä.
Kun katsot, muista, että katsot Jumalan silmällä,
Hänen omaa luomustansa.

Luoja,
anna minun olla rauhasi välikappale.
Anna minun tuoda sopua sinne, missä on riitaa.
Anna minun tuoda uskoa sinne, missä epäusko vallitsee.

Luoja,
anna minun pyrkiä
ei niin paljon saamaan kuin antamaan.
Sillä se on mielen kuolemista.
Sillä me olemme syntyneet iankaikkiseen elämään.
Ja niin on.


"Herra, MINÄ OLEN sinun rauhasi väline.
Siellä missä on Vihaa, MINÄ OLEN Rakkaus.
Siellä missä on Loukkausta, MINÄ OLEN Anteeksianto ja Parantuminen.
Siellä missä on Epäilystä, MINÄ OLEN Usko ja
siellä missä on Pimeyttä, MINÄ OLEN Valo.
Luoja, Ehdottomalla Rakkaudella
minä tahdon valita Myötätunnon
minä tahdon valita Ymmärtäväisyyden
minä tahdon valita Rakkauden
minä tahdon valita nähdä Sinut Kaikissa Toisissa ja Itsessäni,
minä tahdon valita Antamisen Luottaen täydentymiseeni
minä tahdon valita Sallimisen, Tietäen, että kaikki on Jumalallisessa Järjestyksessä, ja
minä tahdon valita Antautumisen, Tietäen, että tämä todella on Vapauden polku."

( Franciscus Assisilaisen rukous uudelleen kirjoitettuna/ Daniel Whittles )

Ei kommentteja: