WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 2. lokakuuta 2010

Yltäkylläisyys


"Yltäkylläisyys asuu sydämessäni. Meri symboloi sydäntäni. Se on ikuisesti täydellinen itsestään. Meri liittyy loputtomiin jokiin, jotka virtaavat siihen. Riippumatta siitä, montako jokea siihen virtaa, meri on silti meri.

Kaikki maailman joet ovat tietoisuussolmuja, jotka on lähetetty maailmaan kokemaan, mitä meri ei voi kokea. Joet saavat nähdä vuoria, laaksoja ja metsiä.

Meri lähettää näitä jokisolmuja vuorille pilvien kautta. Ne lähetetään kokemaan kaikkea, mitä tällä planeetalla on tarjottavana.

Meri lähettää itsensä maailmaan ja kuitenkin jatkuvasti vastaanottaa vettä takaisin loputtomana silmukkana.

Jokien vedellä on monta tarinaa kerrottavana merelle ja sitten kun se tulee takaisin mereen ne yhdistyvät ja tietoisuus kasvaa kovasti. Kierto on loputon. Hyvin samanlainen kuin oman sydämeni toiminta. Se mitä sydämeni lähettää, tulee aina takaisin. Tätä pidän yltäkylläisyytenäni.

Annan sydämeni osoittaa minulle kaikki kauneus ja yltäkylläisyys, mikä on aina läsnä elämässäni. 

Yltäkylläisyys on jotain, jolle minun on avattava silmäni. Kyse on tuntemisesta ja se mitä tunnen, päättää usein, miten avaan sydämeni vastaanottamaan yltäkylläisyyttä. Yltäkylläisyys näkee yksinkertaisesti koko luomakunnan osana omaa olemusta, se näkee ykseydestä eikä erillisyydestä.

Jos sallin sydämeni työskennellä puolestani, kaikki toiveeni toteutuvat - on kyse sitten varallisuudesta, hyvinvoinnista, yltäkylläisyydestä tai kaikesta tästä. 

Minun tulee luottaa sydämeeni, koska sydämeni on täällä luotettavin Alkulähteen (Jumalan) osa. Se tuntee vain RAKKAUDEN"!

pohdintaani

Ei kommentteja: