WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 17. huhtikuuta 2010

Pyrkimys

Mantra


Koko mantra on mikrokosmos.


AUM = Kolme kirjainta. Kolme toisissaan toimivaa perusvoimaa. Alkukolminaisuus.

MANI = Neljä kirjainta, jotka vastaavat ristin neljää pienaa, muodostavat yhdessä hieroglyfisen avaimen kolmioita yhdistävän ristin. Se voidaan nähdä myös kirkkaana, nelikulmaisena jalokivenä. Jalokivi, ihminen itse vapahtaja-aspektissa.

PADME = Lootus / Ruusu
Taikavoma, joka synnyttää vaikeuteni ja kärsimykseni mutta sen jälkeen - vapauteni ja voimani. Myyttisessä kukassa on viisi terälehteä ennen oivalletuksi tulemista.

HUM = Ilmennysmaailman kolminaisuus ruumis/ emootiot/ järki.



Olen hengellinen olento, jolla on kokemus fyysisyydestä. Elän maanpäällisen elämän oppiakseni kohoamaan heikkouksieni yläpuolelle ja herätäkseni näkemään itsepetokseni, sillä virheeni ei ole muuta kuin suunnasta harhautumista ja henkilökohtaista eksymistä - niissä ei ole kysymys pahasta. Minun ajatukseni johtavat minut harhaan elämässäni ja piinaavat minua kuoleman jälkeen. Jokainen ajatus, joka minulla on, alkaa lopulta versota ja niinpä nuo ajatukset täytyy puhdistaa Rakkauden, Antamisen ja Antautumisen kautta. Ajatus ohjaa energiaa ja on se voima, joka on vastuussa kaikesta siitä, mitä minä olen; ajatukseni voivat joko sokeuttaa minut tai valaista ymmärtämään. Niitä vyöryy aistikenttääni niin taukoamatta ja hallitsemattomasti, että ne usein uuvuttavat minut ikensä alle. Koska ajatukseni voivat vaikuttaa ikuiseen energiaan, ne ovat luovuuden lähde. Kaikki luominen alkaa mielestä. Kaikki pitää ensin ajatella. Minun tulee käyttää mielikuvitustani positiivisiin tarkoitusperiin ei negatiivisiin. En saa luoda vahingollisia asioita tai sanoja, joilla voidaan tuhota. Ajatukseni ovat tekoja.

Tärkeintä eivät ole teot, jota teen Rakkauden nimissä, vaan pyrkimys, joka niistä kasvaa. Juuri tuo pyrkimys Rakastaa on todellista Rakkautta. Minun on ainoastaan vilpittömästi pyrittävä Rakkauden ilmentämiseen. Rakkaus on kuuntelemista ja vilpittömyyttä. Minun tulee tarkastella heikkouksiani oppia niistä ja hyväksyä ne ilman ehtoja. Minun tulee hyväksyä itseni sellaisena kuin todella olen ilman, että yritän piilottaa luonteenpiirteitäni, tunnen vastenmielisyyttä itseäni kohtaan tai kohotan itseni jalustalle.

MIETISKELY

Pyydän anteeksiantoa kaikilta niiltä, joita olen loukannut - tahallisesti tai tahattomasti. Annan juuri nyt anteeksi kaikille Teille, jotka olette loukanneet minua - tahallisesti tai tahattomasti. Haluan olla onnellinen. Haluan olla rauhassa. Haluan olla vapaa kärsimyksistä. Aivan niin kuin toivon olevani onnellinen, toivon että Sinäkin olisit onnellinen. Ole onnellinen. Ole rauhassa. Ole vapaa kärsimyksisstä.

Rakkaus auttaa minua kulkemaan elämäni läpi!

Rukous

Rukoilen vapautumista pelosta, joka jatkuvasti vaikuttaa siihen, että kadotan yhteyden todelliseen Rakkauteen, Alkulähteeseen.

Rukous on täydellinen pyörä, jonka ympärille sisimpäni kääntyy.

Tulen sellaiseksi millainen uskon olevani. Jos uskon, että olen vailla suojaa ja erossa Alkulähteestä (Luojasta), silloin näin on. Mutta jos vahvistan uskoani, että sisälläni on osa Alkulähdettä ja tiedän olevani osana suurta kokonaisuutta, silloin kohoan tuolle tasolle. Alkulähde (Luoja) vetää minua puoleensa. Ainoastaan pelkoni erottaa minut Alkulähteestä (Luojasta).

pohdintaani 

Ei kommentteja: