WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 3. huhtikuuta 2010

Rakkaus

Täällä me kiidämme äärettömässä avaruudessa koko maapallon ihmiskunta kuin kodittomat vaeltajat.

Mistä voisin löytää Valoa sisäiseen pimeyteen kun tunnen ettei päivä paista?

Mikä on se jokin, mikä tekee koko elämästä ja olemassaolosta mielekkään ja elämisen arvoisen?

Kun tunnen olevani ylimääräinen olento täällä maan päällä, kukaan ei minusta välitä, kaikki ovat kääntäneet selkänsä. Minä etsin ja kaipaan joko tietoisesti
tai tietämättäni jotain vielä suurempaa ja pysyvämpää onnea ja tyydytystä, joka antaisi minulle pysyvän rauhan. Onnen kaipaus asuu minussa, meissä kaikissa.

Elämän ja Luonnon todellisuus on olemukseltaan henkistä, Kosmista tajuntaa ja tietoisuutta. Minä olen olemukseltani paitsi kehollinen ja sielullinen eli persoonallinen olentoa. Minun todellinen olemukseni on yhtä Kosmisen todellisuuden eli Alkulähteen (Jumalan) kanssa.

Jos tahdon tietää mitä Elämä on ja mikä minä olen, missä piilee minun pysyvä onni, mitä on todellinen Rakkaus ja Veljeys, kuinka voitan pelkotilani, mitä on ikuinen elämä, miten voitan huoleni ja vaikeuteni ja mistä saan uutta todellista elämänuskoa, kun masennus vaivaa ja elämänhaluni on nollilla, niin ainoa ratkaisu on päästä tietoiseen yhteyteen tämän kaiken voittavan Hyvän Voiman eli Kosmisen todellisuuden kanssa.

Minun on koettava, elettävä ja toteutettava tätä Kosmista Elämää juuri nimenomaan tässä fyysisessä maailmassa, jos minä aion elää sitä myös kuolemanjälkeisissä tiloissa.

Itsen toteuttaminen

Minun tulee harjoittaa Mielen rehellisyyttä, Hengen vilpittömyyttä ja Kiinnittymättömyyttä (detachment).

Mielen rehellisyys johtaa rehelliseen puheeseen ja rehelliseen toimintaan. Tämän harmonian myötä voin saavuttaa rauhan ja onnen.

Hengen vilpittömyys taas viittaa oman ainutlaatuisuuden ilmentämiseen, ei muiden imitointiin.

Kiinnittymättömyyden harjoittaminen johtaa siihen, että minä lakkaan samastumasta fyysiseen kehooni, tunnekehooni ja mentaalikehooni. Minä samaistun lopulta Itseeni, kuolemattomaan henkiseen olentoon, jonka heijastus on inhimillinen sielu - jonka heijastus puolestaan on aineen maailmassa oleva inhimillinen persoonallisuus. Kehityksen tie vie persoonallisuuden yhdistymiseen sieluun, ja sielu/persoonallisuuden yhdistymiseen Jumalkipinään, Jumalalliseen Itseeni.

Lähde: Creme The Great Approach Maitreya (Itsen toteuttaminen)

Rakkaus

Jokainen ihminen on Rakkauden arvoinen. Myös omat viholliset ja vihaamani ihmiset. Kykyni Rakastaa on Minun Sydämessäsi.

Minun tulee osata Rakastaa myös Itseäni. Rakastaa kehoani ja tunteitani, Rakastaa hyviä ja huonoja puoliani. Olen osa tätä maailmaa. Kun Rakastan kaikkea mitä on, Rakastan myös itseäni. Rakkauteni palaa lopulta Itseeni, ja virtaa sieltä taas kohti maailmaa. Minun on annettava itselleni Rakkauden Lahja.

Säilytän tasapainoni kun annan ja vastaanotan Rakkautta. Minun tulee muistaa miten Minua Rakastettiin, kuinka olin Rakkauden kohde. Muistaa tuo lämmin hetki, tuo Rakastava syleily.

Sydämelläni on Voima muuttaa Paha Hyväksi, Pimeys Valoksi. (Energian kaksi puolta)

Voin muuttaa sen avulla vihani ja tuskani Rakkaudeksi ja Iloksi.

Pystynkö Rakastamaan Maapalloa?

On olemassa energiakehä, kun laitan sinne Rakkautta, se jää sinne. Se Myötätunto ja Rakkaus, jonka laitan sinne myös jaetaan toisten kanssa.

Pystynkö Rakastamaan solurakennettani? Kehoni yksittäisiä soluja?

Jos siihen pystyn, minun solurakenne tulee reagoimaan siihen ja tasapainottamaan itsensä.

Pystynkö minä Rakastamaan ihmiskuntaa?

Yksi ihminen edustaa kokonaisuutta, koska yhteys on esoteerisesti kaikkeen sitomista. Vaikea selittää, mutta olisi nähtävä ihmiskunta yhtenä soluna.

Jos pystyn, minä laitan sellaista energiaa maaperään, josta minä en edes ole tietoinen, energiaa, joka saa aikaan Rauhan ydinperustan.

Meitä varten on uutta energiaa tällä planeetalla. Tunnetko sen?

Se on yhteys maailmankaikkeuden ydinolemukseen, joka on Rakkaus.

Pystynkö Rakastamaan Alkulähdettä (Jumalaa)?

Jos teen sen, minua ympäröivä henkinen seurue tietää siitä ja se tulee parantamaan minun kokemukseni, ja ne solut, joita minä Rakastan, alkavat värähdellä korkeammalle. Tulen ihmiseksi, jolla on mestaruus sisällään.

Pystynkö Rakastamaan Itseäni?

Ei solujani, ei kyynärpäätäni, vaan sitä, kenet minä näen peilistä? Pystynkö minä Rakastamaan Sitä?

Haaste:

Menen peilin eteen, sytytän kaikkein kirkkaimman valon ja katson syvälle silmiini sanoen ääneen:

" Minä olen, mitä minä olen. Minä olen Alkulähteen (Jumalan) osa. Minä Rakastan Itseäni samalla tavalla, kuin Rakastan Viisauden ja Kunnian Alkulähdettä(Jumalaa). Minä ansaitsen tulla Rakastetuksi ja minäkin Rakastan."

Sisälläni oleva Valo alkaa loistaa Rakkauden Alkulähteen (Jumalan) Rakkautta, mikä alkaa luoda energiaa.

Elämä itsessään tulee helpommaksi, kun minä pystyn Rakastamaan niitä, jotka eivät Rakasta minua.

Se Valo, jota minä kannan, auttaa myös tyynnyttämään kärsimättömyyttä. Sitä Alkulähteen (Jumalan) Rakkaus tekee.

Vastaanotan ja luon Valoa, joka on osa itse Alkulähdettä (Jumalaa).

Rauhan siemenet ovat Minun sisälläni. Rakkauteni on VaLoa. Maapallo muuttuu kun Rakastan, lähetän Valoani.



pohdintaani

Ei kommentteja: