WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

MINÄ OLEN


kertoo minulle jokaisen asian, jota olen etsimässä ja toteuttamassa. Niin kauan kuin muistan olevani, niin niin kauan olen myös olemassa. Aina kun ajattelen ja keskityn siihen, mitä sanon, niin silloin tunnen sen energian, joka niihin sanoihin liittyy. 

MINÄ OLEN, on asiani tästä eteenpäin. Jos en milloinkaan huomaa olevani, en milloinkaan huomaa eläväni ja silloin en voi myöskään olla tyytyväinen elämässäni. Tyytyväisyyteni lähtee elämäni ihmeestä ja olemiseni tasosta. 

ON MONTA TAPAA OLLA!

Ensimmäinen olemisen taso on olla olemassa, mutta olla kuitenkaan olematta.
- Kun annan elämäni kulkea ohitse ilman, että sitä edes huomaisin. 

Toinen olemisen taso on olla olemassa, mutta olla entisessä elämässäni.
- liian usein katson taakseni ja kadun jo elettyä elämääni, jolloin olen kyllä olemassa, mutta en tiedosta elämääni TÄSSÄ  JA NYT!

Kolmas olemisen taso on olla olemassa omassa tulevaisuudessani.
- Katson elämääni eteenpäin niin pitkälle, etten ymmärrä eläväni TÄTÄ PÄIVÄÄ.  

Elämällä tätä päivää ja tätä hetkeä, voin olla olemassa niin kuin olemiseni on tarkoitettu! 

Minun on katsottava elämääni silmiin ja mietittävä tyytyväisyyteni tasoa. Se kertoo minulle elämäni laadun ja tavan. Jos vain kiirehdin elämääni, en milloinkaan saavuta sitä  olotilaani, jolloin elämästäni voisin nauttia. Haluan elää elämääni TASAPAINOISESTI TÄSSÄ JA NYT! Silloin ymmärrän elämäni suurimman ja kauneimman olemuksen. Silloin ymmärrän miten HYVÄ ja PYHÄ se on. 

MINÄ OLEN, on minun avameni omaan elämääni ja siihen tyytyväisyyteeni, jota minun tulee opetella.
Kun olen Rauhassani ja aloitan oman elämäni elämisen tavalla, josta ei puutu kauneutta eikä sen havaitsemista. Jokainen elämä on vastakohta sille elämälle, joka jo aikaisemmin olen elänyt jossakin elämäni vaiheessa. 

Tärkeimmät Elämää kannattavat VOIMAT ovat RAKKAUS ja ARMO yhdessä LAUPEUDEN ja TOTUUDEN kanssa. 

Toivon ja odotan, että jokainen meistä voisi yhdessä elämäänsä elää ja jatkaa, vailla huolia ja murheita siitä, MITÄ ELÄMÄ ON. Sillä Elämä on silloin RAKKAUS ja TOTUUS ja vain RAKKAUS ja TOTUUS.
Rauhani kautta ymmärrän, ettei rauha tarkoita toimettomuutta vaan toimintaa oikeiden asioitteni puolesta.

Oma-aloitteellisuuden kaunein kukka kukkii silloin, kun itse haluan omaa elämääni parantaa ja sitä vartioida ja vaalia, ettei siihen mikään paha pääse tarttumaan.
Jos minulla ei olisi oma-aloitteellisuutta, olisin kuin TIE ilman kulkijaa?

Mitään en huomaa, mikäli en sitä oma-aloitteellisesti tarkastele ja tutki!

tämä on pohdintaani
Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä
jatkuu.... Tähtitaivas ja Jumalan kämmenellä
http://www.tahtisilma.blogspot.com/search/label/Kuka minä olen 

Ei kommentteja: