WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 10. maaliskuuta 2011

Todeksi Elämisen Ihme ja Oivallus


....Nämä kaksi asiaa ovat kuin sisarruksia, jotka käsi kädessä kulkevat eteenpäin. Vielä en ole pysähtynyt niin paljon, että oman ihmeeni olisin löytänyt omasta Rauhastani tehdä ja toteuttaa omia asioitani JUURI ja VAIN TÄSSÄ HETKESSÄNI.

Miksi hätäilen ja Miksi "hikoilen" omien asioitteni kanssa?
Mitään todellista syytä siihen ei ole! 

Kun oman rauhallisuuteni ja selkeyteni kautta asioitani hoidan ja niitä lähestyn, antaa se minulle sellaisen HYVÄNOLONTUNTEEN, että sitä IHMEENÄ PIDÄN!
Rauhani ja rauhoittumiseni kautta saan elää TÄTÄ HETKEÄ TÄYDESTI!

OMAN ELÄMÄNI PUHDISTAMISEN kautta olen valmis auttamaan myös Maapallon puhdistautumista sekä koko Maailmankaikkeuden Elämän puhdistumista jälleen uudelle ja erilaiselle tasolle mitä se vielä milloinkaan aikaisemmin on ollut.

Mitä paremmin hallitsen omaa elämääni ja sen asioita ja asiakokonaisuuksia, sitä suuremmssa määrin autan koko Maailmankaikkeuden ELÄMÄÄ hallitsemaan Elämän kokonaisuutta ja niin edelleen.

Ymmärtäminen on alku HYVÄKSYMISELLE, jonka kautta oppiminen on mahdollista aina OIVALLUKSEEN SAAKKA!

Kun rauhoitan oman mieleni kuulemaan ja näkemään Elämäni tosiasioita, olen silloin jo puoliksi valmis näkemään Elämäni MYSTEERIN toisin kuin aikaisemmin.
Omatuntoni tehtävä on herätellä minua ja elämääni HYVÄÄ KOHTI.

Sieluni on sama Sielu alusta loppuun asti. Sieluni on HYVÄSTÄ syntynyt ja HYVÄSSÄ elää elämäänsä aina niin kauan kunnes Ikuisuuden Äärettömyyden kohtaan.

pohdintaani
tämä on pohdiskeluani Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä
jatkuu.. Mitä pyhyys tarkoittaa...

Ei kommentteja: