WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 9. huhtikuuta 2011

Kaikenkattava RAKKAUS


Kaikenkattava Rakkaus on ollut ja tulee olemaan minun elämäni alku ja loppu. Kaikenkattavalla Rakkaudella on suuri merkitys kaikissa elämään ja kuolemaan liittyvissä asioissa. Ilman kaikenkattavaa Rakkautta minua ei olisi. Ellei olisi Rakkautta, joka kaiken ymmärtää ja hyväksyy, ei olisi minua, eikä muutakaan elämää, jota nyt on. 

Jokainen meistä ja Teistä on lähtöisin samasta Rakkaudesta, jota kaikenkattavaksi Rakkaudeksi kutsutaan. Jokainen olemme saaneet elämämme kaikenkattavan Rakkauden kautta ja avustuksella. 
Kun Jumala loi maan, oli sana ja päinvastoin. Sanasta lähti kaikki. Ellei olisi kaikenkattavaa Rakkautta, ei olisi ollut mitään muutakaan, jota elämäksi kutsutaan. Rakkautta on tarvittu silloin kun Elämä luotiin. 

Kaikenkattava Rakkaus on myös Anteeksi antava Rakkaus. Ja siistä syystä olen yhä olemassa ja elämässä. 

Anteeksi annolla on ollut erittäin suuri merkitys kaikessa elämässä, jota on. Sillä yhtäkään sielua ei ole, joka ei olisi joskus tehnyt väärin toinen tosiaan kohtaan tai itseään kohtaan. 

Ilman anteeksi antavaa Rakkautta, en olisi saanut itselleni mahdollisuutta jatkaa elämääni, silloin kun olen ensimmäisen virheeni tehnyt. Mutta kun anteeksi antava Rakkaus on ollut puolustamassa minua, olen voinut ja saanut jatkaa omaa elämääni ja sen kehittämistä. 
Anteeksi antava Rakkaus ei ole ollut turha tai asiaton. Olen tarvinnut sitä monta, monta kertaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tahallani voisin nyt tehdä pahaa jollekin toiselle ja itselleni. Kaikenkattava Rakkaus on siinä mielessä anteeksi antava Rakkaus, ettei se ole syyllistänyt minua sen vuoksi, että taitamattomuuttani tai tietämättömyyttäni olen joutunut tilanteeseen tai tilanteisiin, jolloin olen ollut vahingoittamassa itseäni tai toisiani. Silloin se on ollut puhumassa minun puolestani hyvää ja selittänyt minun virheeni virheiksi, joita ei ole ollut tarkoitus tehdä. 

Anteeksi antavan Rakkauden kautta olen saanut itselleni armahduksen monissa, monissa asioissani. 
Kun katson omaan sydämeeni ja annan sen päättää puolestani miten toimin, tulen huomaamaan, miten elämäni käänne tapahtuu. 

Kaikenkattavan ja anteeksi antavan Rakkauden kautta minä saan itselleni hyvän ja auvoisan olotilan, silloin kun tarkoitukseni on hyvä, riippumatta lopputuloksesta. 

Milloinkaan en voi olla vastuussa siitä, miten toinen ihminen ymmärtää ja vastaanottaa minun hyvää tarkoittavan ohjeeni tai neuvoni tai apuni. 

Kun olen kuuliainen omalle itselleni, niin silloin minulla ei ole anteeksiannettavaa itselleni eikä toisille. 
tämä on pohdintaani Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä

Kun Rakkautta On
Opastajat 

Aalto jatkaa matkaansa ~ ~ ~ ~ ~  

Olet äärettömän luova. Sinulla on sisälläsi kyky luoda kaikkea, mitä voit kuvitella ja  sitäkin enemmän. Kyllä, enemmän, sillä kun sallit itsesi kulkea virran mukana, huomaat,  että on paljon, paljon enemmän, kuin pystyt kuvittelemaan. Kun sallit itsesi kohota  rajattomaan Energiaasi, vapautat mittaamattoman voiman.

Liian usein kuljette elämänne läpi raskaat painot kiinnitettynä jalkoihinne, mikä pitää
Teidät maassa ja todella hitaasti liikkuvina. Ja nämä painot ovat pelko ja epäilys - kuin  suuret puntit sidottuna nilkkoihinne.

Ja nyt annan Teille Kultaisen Avaimen noiden kahleiden avaamiseen.  
 
Se Avain On Rakkaus.

Tässä, ojennan sen Sinulle nyt. Ja Sinun tarvitsee vain kumartua alas ja avata nämä pelon  ja epäilyksen painot. Ota vain tämä Rakkauden Avain ja astu ulos kahleista. Kuule niiden  kilahtavan viimeinkin maahan nilkoistasi.

Rakkaus On tuo Avain. Rakkaus On Vastaus.


Rakasta Elämääsi. Rakasta ihmisiä elämässäsi. Syleile Rakkaudella kaikkea, mitä olet.

 
Syleile Rakkaudella kaikkea, mitä teet. 
 
Juuri nyt, tällä hetkellä, täytä Sydämesi niin  täyteen Rakkautta, että se vuotaa yli ja tulee Rakkauden Virraksi, joka Virtaa niin  voimakkaasti elämäsi läpi, että se nostaa nuo lyijypuntitkin ja kantaa ne pois, jottei  Sinun enää koskaan tarvitsisi elää niiden kanssa.

Ja mitä voit nyt tehdä ja olla? Nyt kun kellut Rakkauden virrassa ja liu'ut Elämän poikki 
ilman huolta ja ahdistusta, liu'ut helposti Sydän täynnä Iloa ja Rakkautta - mitä voisit  tehdä nyt?
Miksi - kaikkea. Olet elämäsi Luoja.  
 
Kuljet armon virrassa. 
 
Oma ääretön Rakkautesi  kohottaa Sinua. Olet itse Rakkaus, ja maailma liikkuu jokaisella hengenvedollasi.

Pieni rukous tälle päivälle


Otan tämän Kultaisen, Säteilevän Rakkauden Avaimen Käteeni ja Avaan Kahleeni. 
 
Vapautan  itseni täysin. Olen Valoa. Olen Vapaa. Olen Rajaton ja Loputon. Kellun vapaana sen  Rakkauden ja Hyvyyden Virrassa, joka kulkee Sydämeni ja tämän Elämän Läpi.

Olen Luoja ja Luotu. Olen loputonta Voimaa. Olen Rakkautta ja Valoa. Minä Olen.


Quado-viestit kanavoinut Carrie Hart (www.carriehart.com) ja
Kirjeitä Taivaasta Gloria Wendorff (www.heavenletters.org)

Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Quado 19.8.2007
AVAIN VAPAUTEEN JA LUOMISEEN

2 kommenttia:

Harri kirjoitti...

Anna Aallon jatkaa matkaansa :)
http://lightworkers.org/node/128979

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos!

Ihmiset tulevat elämääni syystä :)