WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 4. syyskuuta 2010

Tuulee

olen niin kevyt, että leijun ilmassa, sun huoneessa
mä olen höyhen, sinä tuuli, puhalla, etten putoa
sä avaat ikkunan, mä kattojen ylle ilmaan kohoan
ja asiat saavat mittasuhteen oikean

sama vanha juttu vahvistaa, se sua mikä ei tuhoa

sain eilen lahjan, jota toivon etten koskaan unohda
nyt oon niin kevyt, että leijun ilmassa korkealla
ja kaupunki alhaalla näyttää kauniilta

tuulee, kun sinä olet tuuli

ja minä olen höyhen sun vietävänä
tuulee, kun kaupungissa tuulee
me korkealle noustaan taas

hei, koita unohtaa nuo asiat, jotka sua öisin valvottaa

hei, koita uskaltaa vain tuulen vietäväksi sukeltaa
kaikkein vaikeinta on luottaa
mutta ilman sitä ei mitään saa
mä puhallan ja sä nouset ilmaan

tuulee, kun minä olen tuuli

ja sinä olet höyhen mun vietävänä
tuulee, kun kaupungissa tuulee
me korkealle noustaan taas

hyppäät parvekkeelta, muttet putoa

sä näytät kauniilta, kun leijut ilmassa
surut ja murheet jäävät omaan arvoonsa

tuulee, kun sinä olet tuuli

ja minä olen höyhen sun vietävänä
tuulee, kun kaupungissa tuulee
me korkealle noustaan taas

tuulee, kun minä olen tuuli

ja sinä olet höyhen mun vietävänä
tuulee, kun kaupungissa tuulee
me korkealle noustaan taas

lennätät mua niin kuin leijaa

korkealla taivaan alla, lennän taas
lennätän sua niin kuin leijaa
enkä päästä putoamaan, lennän taas

tuulee, kun kaupungissa tuulee

me korkealle noustaan taas
Huonot - DON 

Jari Sillanpää - Kaduilla tuulee

Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.
Sinua yksin odotan, muiden jo tiedän nukkuvan
Kaduilla tuulee, sydäntä viiltää.
Sinulta paljon halusin, tänääkö kaiken menetin?
Kaduilla tuulee. 

Tunteet vain haaveita on.
Ne kulkee kuin tuiskut ja tuulet.
Ja rakkain on tuntematon.
Oman kaipuusi kuulet, sen seuraan vain jäät, 
kun kaiken muun menneen näät. 

Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.
Sinua yksin odotan, tiedän sen turhaa olevan.
Kaduilla tuulee, sydäntä viiltää.
Odotin paljon enemmän, halusin onnen kestävän.
Kaduilla tuulee. 

Käynyt on ennenkin näin.
Ja luottaa mä siltikin jaksoin.
Ja jälleen mä kyynelilläin joka tunnista maksoin 
ja paljon myös sain.
Mä liikaa kai tahdoin vain. 

Tunteet vain haaveita on.
Ne kulkee kuin tuiskut ja tuulet.
Ja rakkain on tuntematon.
Oman kaipuusi kuulet, sen seuraan vain jäät, 
kun kaiken muun menneen näät. 

Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.
Sinua yksin odotan, tiedän sen turhaa olevan.
Kaduilla tuulee, sydäntä viiltää.
Odotin paljon enemmän, halusin onnen kestävän.
Kaduilla tuulee! 

Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.
Sinua yksin odotan, tiedän sen turhaa olevan.
Kaduilla tuulee, sydäntä viiltää.
Odotin paljon enemmän, halusin onnen kestävän. 

Kaduilla tuulee.
Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.
Sinua yksin odotan...
 
Linkki  http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuuli

Ei kommentteja: