WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 25. marraskuuta 2011

Joulupukki vai Jeesus


Miksi Jeesus on parempi kuin Joulupukki ?

Joulupukki asuu Korvatunturilla....

JEESUS kaikkialla.

Joulupukki ajaa reellä..
JEESUS ajaa tuulella ja kävelee vetten päällä.

Joulupukki tulee kerran vuodessa.
JEESUS on aina auttamassa.

Joulupukki täyttää kontin lahjoilla.
JEESUS täyttää kaikki tarpeemme.

Joulupukki tulee savupiipun kautta
JEESUS on ovesi edessä ja kolkuttaa,
ja tulee sydämeesi.

Joulupukki antaa istua sylissään...
JEESUS antaa sinun levätä sylissään.

Joulupukki ei tiedä nimeäsi, sen mitä hän voi sanoa on " hei pikku tyttö tai poika, mikä on nimesi?"
JEESUS tietää nimesi. Hän ei tiedä vain nimeäsi vaan myös menneisyytesi ja tulevaisuutesi.

Joulupukilla maha kuin ilmapallo.
JEESUKSELLA on sydän täynnä rakkautta, armoa ja anteeksiantoa.

Joulupukit tarjoavat HO HO HO ...
JEESUS sanoo: " Anna huolesi minulle, että voin huolehtia sinusta."

Joulutontut tekevät lahjoja...
JEESUS antaa uuden elämän, parantaa haavoittuneen sydämen ja yhdistää rikkoutuneet kodit.

Joulupukki tekee sinut iloiseksi mutta....
JEESUS antaa sinulle riemun, joka on sinun voimasi.

Joulupukki laittaa lahjat puun alle...
JEESUS tuli meille lahjaksi ja kuoli ristillä sinun ja minun puolesta.

Ei kommentteja: