WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 2. huhtikuuta 2012

Rukouspyynnöt

lähde:
Kiitollisuusrukous

Kiitollisuusrukous
Kiitos taivaan auttajat, että puhdistatte ja muunnatte sisältäni ja ympäriltäni kaiken, mikä ei ole puhdasta valoa.
Kiitos, että säteilette kosmista viisautta kehooni ja auraani.
Kiitos, että hajoitatte kaikki tukokset kehosta, mielestä, tunteista ja ihmissuhteista, koko elämästä.
Kiitos, että kirkastatte ajatukseni ja unelmani ja yhdistätte minut sieluni ääneen.
Kiitos, että unelmien portti avautuu teidän avullanne.
Kiitos, että voin säteillä valoa, rakkautta ja kosmista viisautta ihmiskuntaan ja tuntea olevani kunnioitettu, voimakas ja rakastettu.
Kiitos, että voima kulkee kauttani ja ohjaa elämääni.
Kiito, että saan kaiken potentiaalini käyttööni ja että silmäni avautuvat näkemään suuren suunnitelman.
Kiitos, että alitajuntani valaistuu ja voin vastaanottaa kaikki hyvät ominaisuuteni kaikista elämistä ja että ymmärrän sieluni tekemän matkan ja oman polkuni eteenpäin.
Kiitos, että ymmärrän oman tehtäväni ja oman elämäni merkityksen ja osaan tehdä viisaita ratkaisuja.
Kiitos, että osaan tasapainottaa kaiken elämässäni ja tuntea tyytyväisyyttä, onnellisuutta ja tasapainoa.
Kiitos, että tuon esiin kaikki tietoni, taitoni ja energiani ja annan ne hyvän palvelukseen.
Kiitos, että voin nauttia omassa elämässäni näistä ominaisuuksista.
Kiitos, että avaudun luottamaan sekä antamaan ja vastaanottamaan iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta.
Kiitos, että tuotte elämääni tilaisuuksia ja ihmisiä, jotka tukevat minua, rakastavat minua ja auttavat minua omalla polullani ja joita minä voin puolestani auttaa.
Näin olkoon.

Ei kommentteja: