WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 17. huhtikuuta 2012

Talo on Valoa Täynnä



Vanha pimeä talo, on talo johon palaamme aina, kun voimamme eivät riitä käsittelemään jotain asiaa. 

Tuntuu vaaralliselta lähteä turvallisesta talosta katsomaan, mitä ulkopuolella on, mutta sinne sitä vain on mentävä, jos haluamme, että meitä Rakastetaan. 

On yö ja taivas on täynnä tähtiä, todella kirkkaita tähtiä.

Talo on valoa täynnä, niin täynnä, että hetkittäin on vaikea erottaa, onko siinä seiniä lainkaan.

Sydän on välittäjä, valitsija, tunteiden keskus. Se rakastaa kolmea alempaa chakraa sekä kolmea ylempää chakraa. Se ei tuomitse eikä hylkää. Se sekoittaa Rakkaudessaan ylempää ja alempaa, kunnes syntyy jotain uutta: kokonainen ihminen, joka suhtautuu täysin luontevasti kaikkiin olemuspuoliinsa.

Sydän lähentää näitä kahta vastakkaista energiaa kohti toisiaan, kunnes ne väkisinkin kohtaavat. Niiden välille syntyy  suhde.

Vanhaa pimeää taloa ei tarvita enää. 

Valon talon rakensi Sydämen Rakkaus. Se on punonut hiljalleen yhteen ylempää ja alempaa luontoamme, sekoittanut pelon, vihan, olemassaolontaistelun ja suojelutarpeen sekaan antaumuksen, luottamuksen, myötätunnon ja hyväksynnän energioita.

Saadaksesi selville kuka sinä todella olet, sinun on saatava yhteys henkeen kaikessa - hiljaisen mietiskelyn hetkinä, luonnon kauneudessa, välttämällä tuomitsemista, arvostamalla kallisarvoista nykyhetkeä. Sinun on nähtävä elämäsi työnä, joka edistyy koko ajan. Mikään sinussa ei ole koskaan lopullista.

" Koska tiedän, että minun polkuni on Rakkauden Etsintä, minun on omistettava tälle etsinnälle jonkin verran aikaa joka päivä.

Minun on kuljettava polulla kevyesti, suhtauduttava kärsivällisesti takaiskuihin ja varottava vahingoittamasta ketään, joka näyttää tukkivan tieni. 

Minun on koettava varjoni ja opittava siltä päästäkseni eteenpäin.

Minun on nähtävä kaikki itsessäni enkä saa hylätä mitään pelosta tai halveksunnasta. 

Minun on muistutettava itseäni katsomaan aina hieman pinnan alle, sillä kukka ei ole vain kukka  -   se on sadetta ja sateenkaarta, pilviä, maata ja ääretöntä avaruutta. Samalla tavalla minun on katsottava itseäni.  "

Näe Sydämesi laajuus.
Tajua, että Sinä riität.
Ole TÄSSÄ ja NYT
Nauti äärettömyydestä tässä hetkessä
Koe Rakkaus
Koe koko elämä Rakkauden Valossa

Näin olen ( olet ) rakentanut itselleni
Valon Talon. 
Elän ( Elät ) Sydämestäni käsin.


 Lähde: Polku rakkauteen Deepak Chopra Otava 1998

Ei kommentteja: