WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 19. elokuuta 2010

Ymmärrys ja oppiminen / osa 2.


Heittäydyn elämän virtaan ja nautin sen alati muuttuvasta luonteesta. Arvostan omia näkemyksiäni, sillä ne ovat parhaat oppaat matkalla kohti päämäärääni. Minulla on runsaasti energiaa käytettävissäni. Ohjaan sitä kohti uusia asioita ja yhä laajempia ympyröitä.

Olen kuin pieni lapsi, joka ihmettleee kaikkea näkemäänsä - ja sovellan sitä tähänkin hetkeen! En päästä elämää ohitseni! Uskallan toteuttaa unelmani. 

ELÄMÄ ON AALTOLIIKETTÄ. Välillä kaikki onnistuu helpommin kuin kuvittelinkaan ja toisinaan kovatkaan ponnistelut eivät tuota tulosta odottamallani tavalla. Elämä on matkantekoa ja ainoa pysyvä asia siinä on MUUTOS. Minun on tiedostettava, että elämässä ei saa mitään täysin valmiina, eikä täydellisyyttä ole olemassakaan. 

ENERGIA ON YKSI, mutta sen ilmenemismuotoja on monia. Minun on opeteltava käyttämään kehoani, mieltäni ja intuitiotani hyödykseni kaikessa toiminnassa. En saa pidätellä energiaani, enkä saa olla liian jyrkkä. Minun on annettava ENERGIAN VIRRATA, en saa pidätellä sitä!
En saa pelätä turhaan itseäni ja tunteitani, vaan minun on annettavaa asioiden VIRRATA VAPAASTI! Minun on elettävä TÄSSÄ HETKESSÄ! Näin kykenen keskittymään täydellisesti siihen, mikä juuri nyt on tärkeää. Minun on luovuttava mielleni luomista rajoitteista ja ryhdyttävä käyttämään omia voimavarojani. ELÄMÄ ON TÄSSÄ JA NYT!
Elämä kuljettaa minua kohti tuntematonta tulevaisuutta. En ui enää vastavirtaan vaan kohtaan kaiken eteeni tulevan juuri sellaisena kuin se on. 

Hiljennyn, meditoin ja keskityn siihen, mikä elämässäni on tärkeää. Tasapaino ja henkinen kasvu ovat asioita, joita ei saa ilmaiseksi. Hiljennyn ja käännän katseeni sisäänpäin. Sisäisen tyyneyden ja tasapainon myötä ulkoisetkin asiat ratkeavat helpommin. Keskityn itseeni ja omaan sisimpääni.

Avain valoisampaan tulevaisuuteen on vilpittömyys, kiitollisuus ja anteliaisuus. Rakkautta voi ilmentää maailmassa monin tavoin. Kun olen rehellinen omalle totuudelleni ja kuuntelen sisintäni, alan säteillä lämpöä ja valoa, jonka myös muut huomaavat. 

KATSO, MINÄ SÄTEILEN.
Minun on vain kuunneltava sitä, minkä tiedän sydämessäni oikeaksi. Näin henkisten arvojen toteuttaminen on lopulta hyvin yksinkertaista.

Kun suhtaudun uusiin haasteisiin innolla, enkä epäröi vaikka joskus tuntusikin oudolta tehdä asioista toisin kuin ennen. Näin vapaudun peloistani ja elämäni alkaa VIRRATA vapaammin oikeaan suuntaan. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ollakseni ONNELLINEN. 
En hätäile turhaan, vaikka tulevaisuus olisikin vileä suuri arvoitus. Pyrin vaikuttamaan niihin asioihin, joihin pystyn, ja LUOTAN siihen, että loppu järjestyy aikanaan.

PELKOKIN VOI TOIMIA väkevänä VOIMANLÄHTEENÄ!

Elämässäni tapahtuu koko ajan paljon asioita. Minun täytyy herkistää mieleni, jotta huomaisin missä kaikessa olen mukana. Jokainen eteeni avautuva tilanne on itse asiassa LAHJA ELÄMÄLTÄ.
Olemme kaikki ELÄMÄN KOULUSSA ja voimme OPPIA KAIKILTA ja KAIKESTA. 

ELÄMÄ ON OPPIMISTA LOPPUUN SAAKKA!

Avatkaamme yhdessä ovi hengen valtakunnan ja ihmiskunnan välissä. Tehkäämme planeetastamme parempi paikka elää.
Vahvistakaamme yhdessä valon ja rakkauden verkostoa. 
Kulkekaamme yhdessä vihkimyspolkua niin,
että vihkimyksestä tulee elävä silta ihmiskunnan sekä
rakkauden ja viisauden valtakunnan välille. 
Yhdistykäämme Jumalallisen Sydämen Pyhään Tuleen.
Tulkoon Maasta Pyhä Planeetta
pohdintaani

Ei kommentteja: