WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Enkeli ja eläin


Minä itse semmoisena, kuin minä olen, olen menneisyyden lapsi. Minussa piilevät menneisyyteni muistot. En ole syntynyt tyhjästä, vaan olen ihmisminuus, joka pitkän kehityksen aikana on tullut siksi, mitä olen.

Tähtiin on syntymähetkelläni kirjoitettu luonnon omilla kirjaimilla minun kohtaloni, ja se kohtalo on tulos menneisyydestä. Se on minun muisti ja luonnon muisti minun puolestani. Karma tykentyy horoskooppiin.

Minussa on paljon enemmän hyvää, kuin mitä tulee ilmi minun persoonallisuudestani. Olen mysterio, joka on paljon suurempi kuin minun nykyinen persoonallisuuteni.

Korkeampi Minäni on avaruudessa oman aurani ulkopuolella. Se on kaiken hyvän aarreaitta. Lähempänä persoonallisuuttani on toinen Minä minussa, alempi Minäni eli ns. alitajunta.

Mikä se on ?

Se on paha minussa, salainen taipumukseni pahaan, verhottu itsekkyyteni, peitetyt himoni ja haluni, jotka eivät tyhjenny persoonallisuuteeni.

Luonto muistaa kaiken minun menneen pahan minun alitajunnassani, joka on pahan säiliö. Olen vain osa omasta alemmasta itsestäni.

OLEN SEKÄ ENKELI ETTÄ ELÄIN.

Fyysillinen persoonallisuuteni on imenyt itseeni osan Eläimestä ja osan Enkelistä.


pohdintaani

Ei kommentteja: