WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 22. toukokuuta 2010

Rukous


Sydämeni Jumala, 

kuinka kaipaankaan Sinun läsnäoloasi, 

kuinka kaipaankaan Sinun ilmestystäsi minussa. 

Tämän hetken hiljaisuudessa puhu minulle ikuisista 

asioista, 

ja lempeyteen jossa sydämeni tällä hetkellä on, 

paina syvemmän rakkautesi, 

suuremman myötätuntosi, 

myötätuntevan ymmärryksesi leima. 

Astukoon tuo syvä oivallus minuun, 

ja antakoon minulle kärsivällisyyttä tehtäväni ja karmani täyttämisessä. 

Niin olkoon. 

* Mario Schoenmaker *

****************************************
Isä meidän Rukous

Isä meidän, joka olet taivaassa

pyhitetty olkoon Sinun nimesi,

tulkoon Sinun Valtakuntasi,

tapahtukoon Sinun tahtosi,

niin maan päällä kuin taivaassa.

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen

leipämme ja anna meille myös henkinen leipämme,

että oppisimme aineellisen maailman lait

ja luonnonlait, ja oppisimme käyttämään niitä oikein.

Avaa meidän Henkinen tietoisuutemme

ja salli meidän kehittyä siinä joka päivä.

Ja anna meille meidän erheemme anteeksi,

niin kuin mekin annamme anteeksi niille,

jotka ovat meitä vastaan erehtyneet.

Äläkä saata meitä kiusaukseen

vaan päästä meidät pahasta,

sillä Sinun on Valtakunta Voima ja Kunnia

Iankaikkisesti

AAMEN

~♥~

Ei kommentteja: