WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 24. toukokuuta 2010

Torkkuessani

Oma kuva, kotini taivas...

Eräänä iltapäivänä torkuin melko väsyneenä työpäivän jälkeen tuolilla edessäni oli sohva, jonka takaa nousi harmaita kämmenen kokoisia "pölypalleroita"... Niitä tuli sohvan takaa paljon... Ajatuksissani ihmettelin kuinka pölyistä täällä onkaan, enkö ole muistanutkaan siivota... Puolitokkurassa ( hyvin rentoutuneessa olotilassa) kun olin, ne tulivat yksi kerrallaan kohti minua... pysähtyivät ja minulle tuli tunne että tuo "orbi" haluaisi kertoa / puhua minulle... taisin kysyäkin mitä on asiaa?? Muuten kun se tuli lähemmäksi yläosa siitä tuli värilliseksi, kauniiksi... Se oli ihana kokemus ja olotilani oli mitä taivaallisin... Enkelit kävivät tervehtimässä sankoin joukoin minua... Kiitos, kiitos, kiitos heille siitä...

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

mahtavaa äippä :)) ja ihana kuva. lintu siellä taivaalla. tai kotka..