WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 29. syyskuuta 2012

Miten paljosta karmasta olen vastuussa?


ELÄMÄÄ VALAISTEN

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 27.9.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
 

Kysymyksiä ja vastauksia
Miten paljosta karmasta olen vastuussa?

Kysymys:
Rakas Jennifer, kukaan ei perheessäni näytä tulevan toimeen toisten kanssa ja minun on parhaani mukaan toimittava sovittelijana monissa tilanteissa. Mutta sitten kaikki liittoutuvat minua vastaan ja olen se, joka kärsii. Teidän, että minulla on karmaa heidän kanssaan, mutta onko heidän saamisensa rakastamaan, kunnioittamaan ja arvostamaan toisiaan (ja minua) osa karmamatkaani? Miten paljosta karmasta olen vastuussa perheessäni?

Jenniferin vastaus:
Perheenjäsenilläsi on karmaa kahdella tasolla: sinun kanssasi ja toisensa kanssa. Voit selvittää sen karman, mitä heillä on sinun kanssasi. Et ole osa sitä, mitä heillä on keskenään, eikä sinulla ole valtaa siihen. Vaikka on ahdistavaa tuntea heidän välisensä ristiriita, heidän tehtävänsä on ratkaista se, ja jos yrität mennä väliin, he liittoutuvat sinua vastaan, koska sekaannut asiaan, mikä heidän täytyy selvittää keskenään. Jos he ovat valmiita tekemään tämän, he saattaisivat toivottaa apusi tervetulleemmaksi.

Vaikka voi kuulostaa oudolta, niin yksi tapa selvittää karmaamme on kieltäytyä osallistumasta siihen. Karma mistä olet tietoinen tässä elämässä, on osa pidempää ja paljon monimutkaisempaa karmakiertoa perheenjäsentesi kanssa. Halusi auttaa heitä karman parantamisessa tulee pelostasi, että he eivät paranna karmaansa ja sinun on palattava auttamaan heitä. Saatat myös muistaa elämiä, missä heidän tappelunsa ja epäharmoniansa oli sinulle vahingollista jollain tapaa.

Tämä on myös harmonisoitumiskysymys: olet harmoniassa heidän parantamisensa kanssa, kun taas he ovat harmoniassa karmansa kanssa. Siihen saakka kunnes he ovat harmoniassa myös parantumisensa kanssa ja näkevät sen mahdollisuutenaan, he eivät kykene näkemään parannushaluasi minään muuna kuin uhkana ja he näkevät sinut kriittisenä ja tuomitsevan heidät ja sen, mitä he tekevät. Vaikka se saakin heidän olonsa epämukavaksi, sen polun he ovat valinneet, kunnes päättävät haluta jotain muuta.

Onko mahdollista, että tämä perhe auttaa sinua ymmärtämään yhteiskarmastanne luopumisen merkityksen ja pysymään keskittyneenä oman korkeimman hyväsi, ilosi ja rauhasi luomiseen? Näkemällä, miten paljon he torjuvat apusi, vaikka se onkin vilpitöntä ja annetaan korkeinta tarkoittaen, sinulle näytetään, että he eivät ole valmiita siihen parantumiseen, mitä haluat heille. Ja yrittämällä saada heidät parantamaan karman, mitä heillä on toistensa kanssa, et keskity tärkeimpään parantumiseen elämässäsi - omaasi. Anna siis itsellesi anteeksi se ajattelu, että karmaparantumisesi riippuu heistä, ja vapauta heidät tästä kierrosta sinun kanssasi. Siirry sitten omaan iloiseen ja karmattomaan elämääsi ja sitten kun he ovat valmiita, he löytävät oman polkunsa karman parantamiseen ja siitä vapautumiseen.
 

Miten paljosta karmasta olen vastuussa?-
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Ei kommentteja: