WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 18. lokakuuta 2012

REAKTIO SUPERALITAJUNTAAN





Kirjoittanut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
10.10.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine


Eläimenä oleminen
Heräsin tänä aamuna syvään tunteeseen, että olin tyyni ja integroitunut kaiken elämän kanssa. Toivon, että voisin sanoa tuntevani näin aina, mutta tilanne ei ole niin. Energiakenttä joka tulee meitä kohti tässä kuussa, tuntuu kuin kosmiselta tsunamilta. Voin nähdä sen kolmannessa silmässäni ja tuntea solar plexuksessani. Tähän saakka sydän ja korkea sydän eivät ole olleet riittävän sitoutuneita tunteakseni sitä rauhaa, mitä tunnen kirjoitettuani "eläimenä olemisesta" (ks. artikkeli 8.10.12).

Minun oli nukuttava "superalitajuntaan yhdistymisen" ja "eläimenäni olemisen" -ajatusten yli. Silloin kun olin eläimessäni, minun ei tarvinnut ymmärtää, koska pystyin hyväksymään. En hyväksynyt siksi, että tiesin jotain. Hyväksyin, koska jokin OLI. Kyky hyväksyä siksi, että jokin on! Tämä on se käsitys, mikä virtaa kehoni läpi ja tihkuu sydämeeni. Minulla ei ole sanoja tälle tunteelle, paitsi "TYYNEYS".

Tyyneys - ainutkertaista sanastossani viime aikoina, koska kosminen tsunami - sekä ihmisegoni - on pitänyt minua vähän väliä tunteiden ja mielen tohinassa. Tunnen, että tapahtuu erittäin monia muutoksia, mutta en voi nähdä, kuulla, koskettaa tai oikeastaan edes kokea niitä jokapäiväisessä elämässäni. Niinpä TOIMIN saadakseni tapahtumaan jotain - mitä se sitten onkin.

Nyt eläinitsenäni pystyn odottamaan kärsivällisesti! Kärsivällisesti - en muista hyväksyneeni tuota käsitystä. Olen toiminut kiireisenä, hätäisesti ja epätoivon partaalla. Nyt nukuttuani "eläimenäni oleminen" -ajatuksen yli, minulla on uusi käsitys tyyneydestä. Tämä tyyneys on mielen rentoutumisen kokemus.

En usko käsittäneeni ennen tätä, miten paljon olen ajatellut valveaikani joka hetki. Ylösnousemuksen kiirehtimisen tohinassa olen näyttänyt unohtaneen alkukantaisimman ja myös hyödyllisimmän kykyni vain OLLA. OLLA koira joka katselee ikkunasta ulos, OLLA kissa joka makaa tietokoneen päällä ja OLLA se ihmiseläin, jossa minä, ITSENI, parhaillaan asun.

Olen viettänyt suuren osan melko pitkästä elämästäni ollen pitämättä kehostani. Kun olin lapsi, keho esti minua olemasta Keijumaassa. Kun olin teini, se ei näyttänyt tarpeeksi hyvältä. Kun olin aikuinen, se väsyi liikaa eikä pysynyt koskaan mieleni tahdissa. Tuomitsin aina sen muodon, joka salli minun osallistua tähän planeettaylösnousemuksen upeaan hetkeen.

Nyt kun olen eläimessäni enkä mielessäni, voin hahmottaa tulevat energiat jonain, mikä vain ON. Aivan kuten eläimet kastuvat sateesta eivätkä ponnistele juostakseen suojaan, voin "imeytyä" ylösnousemusenergiaan ilman tarvetta TEHDÄ mitään.

Tunnen osan minusta olevan vähän kärsimätön ja valmis juoksemaan jonkin tärkeän asian luo, joka on tehtävä nyt. Toisaalta hyväksyn sen, että mitä tahansa TEENKIN, se on merkityksetöntä verrattuna siihen, kuka MINÄ OLEN. Minun on aika hyväksyä KOKO minä. Tämä MINÄ kattaa mielen tohinan, haavoittuneen egon, kaipaavan sydämen ja eläin-MINUN, mikä sisältää kaiken tämän informaation tyynesti ja keskittyneesti.

Kun olen eläimeni, voin paremmin kokea planeettana olemisen. Kuuloni on terävämpi ja näkökykyni vähemmän tarpeellinen, koska voin TUNTEA ympäristöni. Voin tuntea kehoni analysoimatta tai muuttamatta. Kehoni, eläimeni, vain ON. MINÄ vain OLEN. Tämä käsitys tyhjentää mieleni ja avaa sydämeni.

Kun avaan sydämeni, muistan hengittää. Kyllä, vetää syvään henkeä elämää ja sallia sen imeytyä kehooni. Eläinitseni on kertonut minulle, miten selvitään kosmisesta tsunamista. Minun on yhdistyttävä siihen vähitellen, jokaisen hengenvedon kera. Kun jään jumiin mieleeni, mitä tapahtuu usein, kiinnitän huomion 3D-ohjelmaani: kamppaile, kamppaile, tee, tee.

Toisaalta, silloin kun olen eläimeni, voin vain olla hiljaa ja sallia korkeampien taajuuksien langeta muodolleni ja tihkua ihoni läpi. Minun ei tarvitse käyttää näitä energioita, koska ne käyttävät minua. Minun ei ole tarkoitus kontrolloida näitä korkeataajuuksisia energioita. Nämä energiat ovat täällä hiljaa opastamassa tyyntä ja keskittynyttä mieltäni ja avautunutta sydänkotiani.

Siksi odotan! En ole ollut kovin hyvä odottamaan. Kärsivällisyys ei ole ollut yksi hyvistä puolistani. Kuitenkin eläinitseni vain hyväksyy. Näin odottaminen ja kärsivällisyys ei ole edes käsite. Silloin kun elän nyt-hetkessä - kuten elän tällä hetkellä - hyväksyn.

Alan oivaltaa, miten kovin kiinni olen edelleen 3D-käsityksessäni elämästä. Yllätyksekseni havaitsen, miten kaikkien inkarnaatioideni suurin siirtymä alkaa olemalla eläimeni yksinkertaisuutta. Eläinitseni ei tee, ei odota, ei opettele eikä yritä. Eläinitseni ON.

Haluan jakaa myös ensimmäisen sähköpostin, jonka avasin tänään. Siinä sanotaan eri tavalla se, mitä juuri sanoin.

******

Hei Sue!

Unessa viime yönä löysin itseni teljettynä pikkuruiseen ja ahtaaseen avaruusalukseen, mikä syöksyi syvimpään ja pimeimpään avaruuteen. Olin kulkenut niin pitkälle, että olin kadottanut kaikki kommunikointiyhteydet emäalukseen.

Kuvittele se paniikki ja ahdistus, minkä tämä sai aikaan. Kuvittele ajelehtimista syvimpään ja pimeimpään avaruuteen aivan yksin.

Tähän tehtävään suostuimme ja tämä on se harhakuva, mikä on tällä hetkellä tulossa loppuun monilla. Olemme pioneereja, jotka tutkivat etäisintä pistettä täällä evoluution rajaseudulla.

On aika muistaa laservaistomme, mikä on sisäinen tietämys, jotta voimme keskittyä ennalta määrättyyn suuntaamme.

Ensimmäinen matkamme 3D:ssä oli siittiöinä. Vaistomme ja tietämyksemme oli niin voimakas, että se on tuonut meidät tähän pisteeseen.

Hedelmöitimme tämän munasolun. Olemme kaikki voittajia. Olemme toimineet kaikkia todennäköisyyksiä vastaan vain olaksemme täällä lukemassa tätä. Ota aikaa juhlia tätä saavutusta.

Sitten keskity käsillä olevaan työhön ja virity sisäiseen laseropastusjärjestelmääsi. Luota siihen 100%:sti.

Olemme lähellä … mutta tämä matkan seuraava vaihe vaatii kaiken havaintokykyisen tajuntamme. Virity. Meditoi. Opi kuuntelemaan ja toimimaan vaistolla.

Meidän on luotettava sisäiseen opastusjärjestelmäämme. Oltava tietoinen, milloin egon vaatimukset häiritsevät meitä. Opittava elämään moniulotteisena olentona.

Nyt on aika istua tai maata hiljaa ja olla silta, joka yhdistää ajattelevan mielen ja tuntevan sydämen.

Virity moniulotteiseen itseesi ja valmistaudu toivottamaan tervetulleeksi 5D-energiat tähän 3D-todellisuuteen. Olet silta taivaasta maahan.

Se aika on tullut … se aika on nyt. Pysy keskittyneenä rakkauteen ja valoystäviesi opastamana.

Silloin kun tunnemme haasteita, kyse on kyvystämme kokea täysin kaikki, mitä tapahtuu elämässämme. Tämä on parantavaa.

Kuten Mumford and Sons sanoo "valintamme tässä iltahämärässä sinetöivät kohtalomme".

Rauhaa ja Rakkautta, Scott

REAKTIO SUPERALITAJUNTAAN

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Ei kommentteja: