WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 17. elokuuta 2012

LOPPUSANAT SÄTEISTÄ JA VIESTI HYÖNTEISILTÄ


Kanavoinut Natalie Sian Glasson, 8.10.2007
www.wisdomofthelight.com
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Ensiksi haluaisin kiittää kaikkia mestareita, jotka ovat auttaneet meitä saamaan suurempaa ymmärrystä säteistä. 

Olen saavuttanut tavoitteeni seitsemän säteen kattamisesta. 

Todellisuudessa on viisi korkeampaakin sädettä, mistä yhdessä seitsemän ensimmäisen säteen kanssa tulee 12 pääsädettä, jotka on ankkuroituna maahan. 

Kanavoin mestareita näistä viidestä korkeammasta säteestä myöhemmin, sitten kun aika on oikea. Mutta minusta tuntuu, että ensiksi meidän on opittava yhdistymään näihin seitsemään säteeseen elämässämme ja opittava mestareilta ja säteiden ominaisuuksilta luodaksemme harmoniaa olemukseemme ja ympäristöömme sekä nopeuttaaksemme omaa henkistä kasvuamme, jotta olemme valmiita ylösnousemusprosessiin, joka on alkanut ja jatkuu lähitulevaisuuteen.

Olen saanut muutamia sähköposteja lukijoilta, jotka ovat kysyneet säteiden kutsumisesta. Mahachohan antoi minulle rukouksen, jonka ajattelin jakaa kanssanne, koska saatatte havaita se hyödylliseksi yhdistyessänne yksittäisiin säteisiin.


"Enkelieni ja oppaideni suojeluksessa kutsun valonsäteen (numero) energiaa, viisautta ja positiivisia ominaisuuksia virtaamaan olemukseni läpi auttamaan minua elämässäni tänä päivänä. Kutsun tämän säteen chohania, mestaria (nimi) valvomaan valon astumista olemukseeni, varmistamaan, että imen sitä sopivan määrän olemukseeni auttamaan tämänhetkisessä henkisen kasvun prosessissani. 

Kiitos."
LOPPUSANAT SÄTEISTÄ JA VIESTI HYÖNTEISILTÄ 

Ei kommentteja: