WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vapaasti liikkuva Universumin Energia

Universumin vapaasti liikkuvalla energialla ei ole päämäärää. Ei alkua. Ei loppua. Elävä elämä on musiikkia ja minulla on askeleissani Elämän Sävel. 

Olen lapsi. Kaikki on mahdollista. Olen enemmän yhteydessä intuitiooni ja suureen uneen kuin todellisuuteen - olen tähtilapsi.

En välttämättä koe kuuluvani mihinkään. En ole kotona Universumissa enkä ole kotona maailmassa, mutta kumpikin ovat lähellä sydäntäni. 

Olen läsnä tässä hetkessä tulevaisuus mielessäni. Kuuntelen intuitiotani. 

Elämässä on tehtävä valintoja. Joko jätettävä asiat entiselleen ja jäätävä muuttumattomaan tilaan tai valittava muutos, joka muuttaa elämän pysyvästi toisenlaiseksi. Valintani on myös aina luopumista. Valintojeni kautta opin tuntemaan itseni, tiedän mistä pidän ja mistä en, mitä haluan ja mitä en. 

Elämä menee eteenpäin.  Ei polje paikallaan. 

Ilmennän persoonallisuuttani, mutta jokin selittämätön kaipaus kutsuu. 

Haluan löytää elämälleni sisältöä. 

Arkiset rutiinit istuvat tiukassa. Minun on löydettävä itsestäni voima. Tuo voima on lähinnä mielen voima, tahdonvoima ja rohkeus. Vakiintuneen tilan muuttumiseksi tarvitsen aluksi voimaa, voimaa, joka sisältää rohkeuden. Tuo voima odottaa kutsua. Kun tuo voima tulee esiin, se tulee kysyäkseen, onko minulla rohkeutta pysäyttää totuttu liike. 

Kysyn itseltäni mitä olen tekemässä ja miksi?

Liiallisesta vakavuudesta ei synny tilaa oivalluksille. Huumoria tarvitaan. Tuo oivallus syntyy minussa itsessäni, jos on syntyäkseen. Sisäinen oivallukseni on muuttanut näkemystäni. Ulkoinen todellisuuteni  on sovitettava vastaamaan sisäisen todellisuuteni tilaa. Minun on huolehdittava siitä, että syy ja seuraus toteutuvat. Muutos on mahdollista sisäisen oivallukseni kautta. Ulkoinen todellisuus ei voi muuttua, ellei sisäinen todellisuuskin muutu.

Vapaana liikkuva energia koskettaa sydäntäni omantunnon äänen kautta. Olen kuullut vapaana liikkuvan energian kuiskauksen. Haluan punnita todellisuuteni, totuuteni ja itseni. 

Minulla on muutoksen mahdollisuus. Saan sen mitä tilaan. On syytä punnita itseni. En perusta enää näkemystäni muiden mielipiteeseen tai näkemykseen. Minulla on oma punnittu todellisuuteni.

Etsin omaa totuuttani ja asetan sen kyseenalaiseksi. Se, miten reagoin muutokseen, ratkaisee, jatkanko matkaa sisäänpäin vai palaanko persoonallisuuteni turvalliseen kuoreen. 

Elämä virtaa. Elämä jatkuu alati muuttuvassa virrassaan.

Olen selviytynyt muutoksesta. Hyväksynyt uuden tilanteen. Menetyksen tilalle on tullut uutta. Olen käsitellyt reaktioitani ja suruani taitojeni mukaan ja huomaan saaneeni jonkinlaisen mielenrauhan ja seesteisyyden. Elämä kantaa.

Surua Iloon ja Iloa Suruun.

Kun nämä sekoittuvat keskenään hioutuu ääripäiden terävyys seesteisyydeksi.

Minulla on hallussani suurempi alue, jolla soitan Elämän säveltä. Saan siihen väriä ja vivahteita, mutta en syvyyttä.

Olen saavuttanut sisäisen rauhan. Olen Iloksi ja avuksi niin itselleni kuin kohtaamilleni ihmisillekin.

Miksi jatkaa matkaa tästä ihanasta tilasta?

Kesken seesteisestä elämästä nauttimisesta vapaana liikkuva Universaali energia koskettaa sydäntäni. Energian kosketus herättää nukkuvan sydämeni kipinän ja oivallan, ettei siinä ollut vielä kaikki, vaan vain puolitotuus. 

Miksi en ole sydänjuuriani myöten avoin ja vapaa?

Miksi peitän alastomuuttani viattomuuden vaatteilla?

Olen ollut tietoinen oman pimeän puoleni olemassaolosta. Olen nähnyt vilauksia pimeästä puolestani lukuisia kertoja, mutta en ole kohdannut niitä silmästä silmään.

Minun tulee samaistua ikuisuuden kipinääni ei persoonaani. Kun kipinä on sytytetty, kun olen samaistunut siihen, tuli vapauttaa valheesta, puhdistaa. Kuljen kärsimyksen tietäni vapaaehtoisesti.

Minulla itselläni on sydämessäni valoa, jolla nähdä. En astu harhaan.

Minulle paljastui persoonan valheellinen hyvyys. Olin elänyt piiloutuneena puolitotuuteni takana. Kukaan ei ollut nähnyt sydäntäni, ei edes vaikka olin itse kuvitellut tuntevani itseni. Oivallus hajottaa minun rakentamani kuvan persoonallisuudestani.

Kaikki on revitty maan tasalle. Suojat, joita olen rakentanut suojellakseni itseäni, sydäntäni elämältä ja rakkaudelta. 

Sydämeni voi tuntea suurta surua ja kipua hajoamatta. Olen oppinut, että tieto on katoavaista. 

Ainoa mikä merkitsee, ON TOTUUS, joka tulee RAKKAUDESTA. 

En luota tietoon. Hiljennyn kuuntelemaa hiljaisuutta. 

Alastomuus on omana itsenään olemista, sellaisena kuin on tässä hetkessä.

Vapaana liikkuva energia ei pyri minnekään, vaan menee kaikkialle, missä sen kulkua ei estetä.

Sielunrauha toteutuu matkalla syvyyksiin. 
Henkinen tila on Sielunrauhassa.
Mieli on rauhoittunut.
Uskon tuntevani itseni ja sydämeni äänen.
Olen kasvotusten ihmisyyden kanssa.
Olen maailmassa
mutta en maailman oma. 

Ajatuksia kirjasta...
Lähde: Tarot Arkkityyppinen maailma Ilse C.Holm Siniplaneetta 2006





Ei kommentteja: