WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

MITEN TIETÄÄ, MILLOIN LÄHTEÄ HELVETTIIN SIITÄ?



Henkeä kanavoinut John Cali ( www.greatwesternpublishing.org)
Uutiskirjeestä 18.3.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine


Viime viikolla näin pitkän ja elävän unen. Kun lopulta heräsin siitä, oli hiestä märkänä ja tunsin olevani loppuun kulunut.

Yksityiskohdat eivät ole tärkeitä, mutta tuossa unessa olin vaarallisessa tilanteessa, missä tunsin olevani haavoittuva ja uhattu - ja jumissa. Sitten minulle valkeni, etten ollut jumissa siinä - olin vapaa lopettamaan unen. Niinpä päätin vain lähteä helvettiin sieltä. Heräsin välittömästi.

Tiesin, että niin latautunut uni sisälsi varmasti tärkeän viestin minulle. Mutten tiennyt, mikä se oli.

Niinpä pyysin päällikkö Josephia, yhtä henkiopastani, selittämään. Hän sanoi, että elämässäni oli tilanne, mistä minun täytyi kävellä pois - lähteä vain helvettiin siitä. Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä hän tarkoitti, eikä hän tarjoutunut selittämään tarkemmin.

Noin puolen tunnin kuluttua kaikki oli selvää minulle. Oli eräs tilanne, suhde sellaiseen jonka kanssa olin työskennellyt. Se oli kiusannut minua pitkään epämääräisesti. Mutta en ollut tehnyt asialle mitään. Annoin sen vain pitkittyä.

Sitten unen viesti tuli minulle hätkähdyttävän selkeänä: lähde helvettiin siitä - tässä tapauksessa työsuhteesta. Niinpä lopetin suhteen tuona aamuna.

Henki

Yksi ongelma minkä usein näemme ihmisillä, on, että elätte tiedostamatta.

Tätä John juuri teki tuossa työsuhteessa. Hänellä oli epämääräisen kiusaantunut tunne siitä, kuten hän sanoi. Mutta hän ei ollut tutkinut tuota kiusaantuneisuutta eikä tehnyt mitään päästäkseen eroon siitä.

Emme nyt kiusaa Johnia, koska hän on normaalisti melko itsetietoinen. Mutta hän ei ollut tässä tapauksessa.

Tätä tarkoitamme tiedostamattomalla elämisellä. Ratkaisu on tietysti lakata tekemästä niin - ja elää tietoisena.

Usein silloin kun ette elä täysin tietoisena, voitte mennä paikkaan, missä kiusaantuneisuudesta, epämukavuudesta ja myös tuskasta tulee niin tuttua, että se näyttää normaalilta. Silloin joudutte kaikenlaisiin ongelmiin.

Niinpä yllytämme teitä kiinnittämään huomiota kaikkeen, mitä elämässänne tapahtuu. Se on tiedostamista.

Paras tapa olla tietoinen ja kehittää tiedostamistapa, on olla täysin läsnä joka hetki. Antakaa koko huomionne sille, mitä edessänne on läsnä olevassa hetkessä.

Silloin ette elä enää tiedostamatta. Elätte sen sijaan täysin tiedostaen. Huomaatte myös paljon suuremman sisäisen rauhan, silloin kun elätte läsnä olevassa hetkessä.

Kun teette näin, tiedätte "milloin lähteä helvettiin siitä", kuten John sanoi. Mutta hän odotti, kunnes universumi melkein pakotti hänet pois siitä, melko dramaattisesti. Hän olisi voinut tehdä sen helposti ja vaivattomasti olemalla pelkästään tietoisempi.
 
----------- 
 MITEN TIETÄÄ, MILLOIN LÄHTEÄ HELVETTIIN SIITÄ?
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Ei kommentteja: